رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری نسبت به ادامه حضور وابستگان دولت‌های نهم و دهم در بدنه سازمانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی هشدار داد.

جامعه کارگری از ادامه حضور وابستگان دولت‌ گذشته در وزارت کار نگران است

سلامت نیوز: رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری نسبت به ادامه حضور وابستگان دولت‌های نهم و دهم در بدنه سازمانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی هشدار داد.

 «حسن صادقی» با اعلام این خبر به ایلنا گفت: این وضعیت باعث شده است تا با گذشت نزدیک به دو سال از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید همچنان نگاه مخاطبان این وزارتخانه با بدبینی همراه باشد.

وی در عین حال افزود: البته این اشکال تنها در وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی نیست بلکه به جرأت می‌توان گفت که در دولت یازدهم هنوز وابستگان دولت گذشته در بیشتر سمت‌های سازمانی حضور دارند.

صادقی که معقتد است حضور این افراد خصوصا در قسمت‌های مالی و اداری در افزایش نگرانی و شکل گیری نارضایتیهای جامعه کارگری از عملکرد مسئولان منصوب دولت یازدهم تاثیر داشته است، ادامه داد: ذهینت این افراد در زمان ورودشان به سازمان‌های یاد شده بیشتر تحت تاثیر مسائل سیاسی و جناحی بود و کمتر رویکرد فنی و تخصصی در میان آن‌ها رواج داشت.

وی افزود: نتیجه این وضعیت آن است که مسئولان یاد شده هنوز نتوانسته‌اند تا شرح وظایف و نیازهای مخاطبان سازمان‌های متبوع خود را به درستی درک کنند.

این فعال صنفی کارگری گفت: هرچند به دلیل نگاه تخصصی که در بدنه سازمان تامین اجتماعی حاکم است میزان تاثیرات حضور این افراد کمترین مقدار بوده است اما واقعیت این است که هنوز می‌شنویم که دست‌کم وابستگان دولت گذشته در تصمیم‌گیری‌های اقتصادی سازمان تامین اجتماعی حضور موثر دارند.

وی ادامه داد: وقتی بخش اداری و مالی یک سازمان به دلیل عملکرد ضعیف مسئولانش مثبت نباشد دست‌کم نوعی نارضایتی در بدنه اجرایی آن سازمان ایجاد خواهد شد که در ‌‌نهایت به مخاطبان سازمان منتقل می‌شود.

صادقی گفت: واقعیت این است که هرگاه رضایت بدنه اجرایی تامین نشود آنگاه سازمان یاد شده نمی‌تواند درست به تعهدات خود عمل کند و در نتیجه این وضعیت به بدنه بیرونی سازمان منتقل می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محممدصادق ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    خدمت اقای صادقی سلام اگر ممکن است بفرمایید با توجه به حساسیت حضرتعالی به مدیران سابق دلیل حمایت شما از یکی از مدیران کل دوره مرتضوی و درخواست ابقای نامبرده در حالیکه پرونده ی فساد مالی ایشان در تحقیق و تفحص مجلس درج شده است چیست و دلیل دادن لوح تقدیر به همین مدیر در عنفوان قرائت این گزارش چیست؟؟؟؟؟؟ باید به حضرتعالی یادآور شویم که اگر شما گزارش مجلس را در مورد دوست خودتان قبول ندارید پس یه مدیرعالم سازمان هم حق بدهید که گزارش مجلس را در مورد سایر مدیران قبول نکند و حمل بر پاک دستی این اقایان کند.