یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
کد خبر: 148110

بیشتر مردم فکر می کنند چای سبز فقط برای سلامتی مفید است.خبرگزاری آریا-بیشتر مردم فکر می کنند چای سبز فقط برای سلامتی مفید است.

سلامت نیوز: بیشتر مردم فکر می کنند چای سبز فقط برای سلامتی مفید است.خبرگزاری آریا-بیشتر مردم فکر می کنند چای سبز فقط برای سلامتی مفید است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آریا ،  بیشتر مردم فکر می کنند چای سبز فقط برای سلامتی مفید است.با اینکه به شما در کاهش وزن و بهبود متابولیسم  بدن کمک میکند , شما باید در مورد فوایدی که برای پوست و مو شما دارد نیز مطالعه کنید.

وجود آنتی اکسیدانهای موجود در چای سبز , سرعت روند پیر شدن پوست را کم می کند و پوست شما را جوان می کند.علائم  پیری پوست مثل خط های باریک و چین و چروک پوست و غیره , زمانی که  به پوست آبرسانی نشود و نزدیک دوران یائسگی باشد به وجود میاید.به منظور مبارزه با این امر, نوشیدن چای سبز روزانه باعث کاهش خطوط ظاهر پوست شماو افزایش تولید کلاژن می شود.

از بین بردن پف زیر چشم :

تی بگ سرد چای سبز می تواند در از بین بردن پف چشمها و سیاهی دور چشم کمک کند و  باعث کاهش رگهای خونی زیر چشم شود که باعث کاهش  پف کردگی چشم ها و سفت شدن پوست می شود پس باید گفت چای سبز یک داروی طبیعی است.

افزایش رشد مو

چای سبز و تقویت ریشه مو :

وجود  EGCG در چای سبز باعث میشود ریشه  مو تقویت و به  آماده سازی  فولیکولهای مو برای رشد مجدد  کمک کند.همچنین به دلیل دارا بودن کاتچین با افزایش گردش خون , باعث تحریک رشد مو می شودکمک می کند.

پوست سر را پاک می کند.

انگل ها و عفونت های دیگر دلیل بر ضعیف شدن ریشه و ریزش مو می شوند.چای سبز همه باکتری ها و انگل های قارچی را از پوست سرتان تمیز می کند.

این انگل ها باعث ضعیف شدن ریشه مو ها  و ریزش آنها می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha