یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵
کد خبر: 148136

هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری ، رسول دیناروند معاون غذا و دارو وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و جمعی از صاحبان شرکت های داخلی و خارجی آغاز و تا 29 اردیبشهت ادامه دارد.

سلامت نیوز:  هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری ، رسول دیناروند معاون غذا و دارو وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و جمعی از صاحبان شرکت های داخلی و خارجی آغاز و تا 29 اردیبشهت ادامه دارد.

 به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، نمایشگاه ایران هلث با حضور 550 شرکت تجهیزات پزشکی داخلی و خارجی آغاز به کار کرد که از این تعداد 70 درصد شرکت ها تولید کننده و 30 درصد وارد کننده هستند.
این شرکت ها از کشورهای آلمان، دانمارک، پرتغال، اوکراین، روسیه، سوئیس، سوئد، اسپانیا، برزیل، کانادا ،هنگ کنگ، هند، کره جنوبی، تایوان، ترکیه، چین و اتریش در نمایشگاه حضور دارند.
به نمایش گذاشتن توانمندی های صنعت سلامت کشور، رونمایی از فناوری های داخلی و روز دنیا، ارتقای توریسم درمانی، حمایت از تولید کنندگان و کارآفرینان دانش بنیان و نخبه و ایجاد فرصت برای برقراری ارتباط بهتر با شرکت های مختلف از جمله اهداف این نمایشگاه است.
هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث از امروز 27 اردیبهشت ماه تا 29 ماه جاری در سالن های 18،20 ،31 ،44 ،41 ،40 ، 38 و 22 محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.
بیش از 20 هزار مترمربع فضای مفید به غرفه داران واگذار شده است که نسبت به سال گذشته حدود 30 درصد افزایش فضا وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha