یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵
کد خبر: 148196

مدیرکل بهزیستی قزوین اجرای طرح تحول سلامت برای گروههای کم برخوردار ، بیماران روانی ، معلولان جسمی و ذهنی و بیماران خاص را خواستار شد.

سلامت نیوز:مدیرکل بهزیستی قزوین اجرای طرح تحول سلامت برای گروههای کم برخوردار ، بیماران روانی ، معلولان جسمی و ذهنی و بیماران خاص را خواستار شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، محمد افشار با بیان اینکه مددجویان معلول هیچ سهمی از طرح تحول سلامت ندارند ، به ضرورت پرداخت تسهیلات قرض الحسنه یا با سود بانکی پائین به مددجویان تحت پوشش این اداره کل اشاره کرد و افزود : باید تدابیر ویژه ای برای تخصیص تسهیلات به این گروه از جامعه در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به مشکلات ضمانت بانکی برای پرداخت تسهیلات به مددجویان خاص گفت: صندوق های کارآفرینی به تنهایی جوابگوی هزینه های اشتغال مددجویان نیست، همچنین مشکلات گرفتن ضمانت های بانکی برای این گروه از افراد جامعه همانند سایر افراد عادی است که در این زمینه باید سهل گیرانه تر برخورد شود.

مدیرکل بهزیستی قزوین افزود : باید مسیری قانونمند برای یک بیمار روانی یا یک معتاد بهبود یافته ، به دور از سختگیریهایی که برای سایر افراد جامعه وجود دارد مشخص شود.
محمد افشارگفت : با توجه به اینکه سازمان بهزیستی یک سازمان پوشش دهنده معضلات اجتماعی است ، باید ساز و کاری فراهم شود تا علاوه بر مشکل بیماری ، مشکلات دیگرگریبان گیر این مددجویان نشود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha