دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳

جوانی که با مزاحمت و تهدید، آسایش یکی از ستاره‌های سینما را سلب کرده بود با شکایت وی دستگیر شد.

سلامت نیوز: جوانی که با مزاحمت و تهدید، آسایش یکی از ستاره‌های سینما را سلب کرده بود با شکایت وی دستگیر شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، این پرونده با شكایت بازیگر زن مشهور در دادسرای امور جنایی تهران گشوده شد. او در شكوائیه‌اش گفت: پسر جوانی از مدت‌ها قبل به‌طور تلفنی برایم مزاحمت ایجاد و وانمود می‌كرد به من علاقه دارد. او خودش را مهندس و استاد دانشگاه معرفی می‌كرد. هرچه از وی خواستم به مزاحمت‌هایش پایان دهد فایده‌ای نداشت و این بار شروع به تهدید كرد.

من هم تصمیم گرفتم این موضوع را از راه قانونی دنبال كنم. به‌دنبال این شكایت تحقیقات برای دستگیری جوان مزاحم آغاز شد اما پیش از آنكه مأموران بتوانند او را شناسایی كنند خانم بازیگر خودش او را دستگیر كرد. ماجرا از این قرار بود كه چند روز قبل مرد مزاحم به برجی كه ستاره سینما در آنجا زندگی می‌كند رفته بود و می‌خواست هر طور شده با این بازیگر مشهور رودررو صحبت كند اما تماس با پلیس 110وی را به دام انداخت.

به این ترتیب صبح دیروز متهم به دادسرای امور جنایی منتقل شد و در حضور سوپراستار سینما توسط سرپرست دادسرا تحت بازجویی قرار گرفت. او در اعترافاتش گفت: مدتی قبل شماره تلفن خانم بازیگر را از طریق دخترعمویم به‌دست آوردم و چون به او علاقه داشتم بارها با وی تماس گرفتم اما ظاهرا او علاقه‌ای به من نداشت. می‌خواستم هر طور شده با او بیشتر آشنا شوم و به همین دلیل به محل زندگی‌اش رفتم اما مأموران دستگیرم كردند. براساس این گزارش هم‌اكنون متهم در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha