معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده از تدوین قانون جامع و ویژه‌ای برای مقابله با خشونت علیه زنان خبر داد.

سلامت نیوز: معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده از تدوین قانون جامع و ویژه‌ای برای مقابله با خشونت علیه زنان خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا شهیندخت مولاوردی گفت: دولت در سال 93 توانست با مدیریت جهادی پایه‌های درستی را برای احقاق شعارهای ریاست‌جمهوری ایجاد کند و در زمینه تحقق آرامش در سیاست و فرهنگ موفقیت‌هایی را داشته باشد. هرچند هنوز تا نقطه مطلوب فاصله داریم.
به گفته مولاوردی سرمایه انسانی زنان فرصت بی‌بدیلی است که باید آن را مغتنم شماریم و با جلب مشارکت‌های نهادهای مردمی در جهت رفع آسیب‌های اجتماعی قدم برداریم و در کنار آن با توان‌افزایی زنان به سمت مقابله با آسیب‌هایی همچون اعتیاد، ‌ایدز و فقر برویم.
معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به ضرورت دسترسی عادلانه به منابع و فرصت‌ها  برای زنان گفت: با توجه به انتخابات پیش رو باید این امکان وجود داشته باشد که زنان دسترسی عادلانه‌ای به منابع پیدا کنند تا از نظر سیاسی نیز جایگاه مناسبی داشته باشند.
مولاوردی تاکید کرد: معتقدیم در شرایطی که با مشکلات اقتصادی روبه‌رو هستیم مشارکت زنان در حل این مشکل می‌تواند با تکیه بر  محورهایی همچون اصلاح الگوی مصرف و مدیریت انرژی بسیار موثر باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha