دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴

سلامت نیوز:کمیته امداد از دولت تقاضا کرده که توزیع بسته های امنیت غذایی بین مددجویان را به کمیته امداد واگذار کند چون نتایج بهتری حاصل خواهد شد، اما دولت نیز می تواند براین موضوع نظارت کند.


رئیس کمیته امداد درگفت وگو با خانه ملت، در خصوص توزیع بسته‌های امنیت غذایی از سوی کمیته امداد امام (ره)، گفت: کمیته امداد امام (ره) ازدولت تقاضا کرده است که مدیریت کمک‌های خود به افراد ضعیف جامعه از لحاظ درآمدی را به کمیته امداد واگذار کند، چون این سازمان از شرایط مددجویان بیشتر وعمیق تر از دولت آگاهی دارد.

رئیس سازمان کمیته امداد، افزود: البته ممکن است که دولت به طور عام اقداماتی را دراین زمینه انجام دهد که شاید دربرخی شرایط با واقعیت ها سازگاری نداشته باشد، بنابراین اگر دولت به کمیته امداد اعتماد کند ما از توزیع بسته های امنیت غذایی بین مددجویان بیشتر استقبال می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه دولت می‌تواند براین موضوع نظارت کند، گفت: کمیته امداد از دولت تقاضا کرده که توزیع بسته های امنیت غذایی بین مددجویان را به کمیته امداد واگذار کند چون نتایج بهتری حاصل خواهد شد، اما دولت نیز می تواند براین موضوع نظارت کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha