عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران از طومار ۲۰ متری ۷۰۰ دانش آموز برای انتقال گرمخانه مشیریه به نقطه ای دیگر خبر داد.

سلامت نیوز:  عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران از طومار ۲۰ متری ۷۰۰ دانش آموز برای انتقال گرمخانه مشیریه به نقطه ای دیگر خبر داد. 

 به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم، ابوالفضل قناعتی در یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در تذکری خطاب به شهرداری تهران،  گفت: در منطقه یک، خیابان اندرزگو، خیابان چیذر، فضای سبزی وجود دارد که یک سال است در آن اقدام به قطعه بندی کرده اند.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر دومین بلوک 12 طبقه در حال احداث است، ادامه داد: شهردار منطقه در گفت وگو با بنده اعلام کرد این اقدام بر اساس رأی دیوان عدالت است. درحالی که مقام معظم رهبری اعلام کردند حتی برای ساخت حوزه علمیه هم نباید فضای سبزی را تخریب شود، چه شهرداری چه مسئولان دیگر در این باره سخنی گفته نمی توان روی حرف رهبری حرف زد.
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در ادامه گفت: بنده سال گذشته  در منطقه مشیریه  تذکری به شهرداری درباره  گرمخانه واقع در مشیریه  مطرح کردم. روزانه هزار معتاد در این گرمخانه تردد دارند این در حالی است که نمی خواهم درباره شیوع بیماری هایی که به وجود آمده سخن بگویم.
وی افزود: 700 نفر از دانش آموزان  حدود 20 متر طومار امضا کردند و خواستار انتقال این گرمخانه  شدند. آنها می گویند ما چند سال این گرمخانه ها را تحمل کردیم حالا چند سال هم کنار شورای شهر باشد! این دانش آموزان در حال معتاد شدند.
مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران ضمن تأیید اظهارات قناعتی گفت: تعدادی از معتادان در زمان دوره دوم شهرداری از سرما جان خود را از دست دادند، ایجاد گرمخانه ها باعث شد این افراد غذای گرم و جای خواب و غیره در اختیارشان قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha