سه‌شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹

معاون دفتر امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان، از تلاش برای تصویب سند سلامت جوانان در سال جاری خبر داد و گفت: این سند در حالت پیش نویس باقی مانده و به تصویب نهایی نرسیده است.

سلامت نیوز: معاون دفتر امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان، از تلاش برای تصویب سند سلامت جوانان در سال جاری خبر داد و گفت: این سند در حالت پیش نویس باقی مانده و به تصویب نهایی نرسیده است.

 به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، حسین معتمدنیا روز سه شنبه در نشست خبری سلامت جوانان افزود: وزارت جوانان متولی اجرای این سند نیست، اما یک دستگاه هماهنگ کننده برای اجرای برنامه های این سند به شمار می رود.

وی خاطرنشان کرد: لازم است که دستگاه های مرتبط با این سند، براساس جداول تقسیم کار ملی، وظایف خود را براساس قانون به انجام برسانند.

معتمدنیا ادامه داد: قشر جوان مشکلات متعددی دارد که حل و فصل آن از عهده یک نهاد عمومی برنمی آید، بلکه مشکلات این قشر، فرابخشی بوده و نیازمند آن است که با همکاری همه دستگاه ها، مشکلات پیش رو برداشته شود.

معاون دفتر امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: از سال های پیش، 13 برنامه خاص برای جوانان تدارک دیدیم که بخشی از آنها در هیات وزیران و شورای عالی جوانان مصوب شده، اما تعدادی از آنها که بویژه در رابطه با ارتقای سلامت جسمی، روانی و معنوی جوانان هستند در حالت پیش نویس باقی مانده اند.

معتمدنیا به برگزاری برنامه های روز جوان(هشتم خرداد ماه) اشاره کرد و افزود: جشنواره جشنواره ها با همکاری نیروهای مسلح امسال در تهران با انتخاب «جوان برتر، سرباز برتر» برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha