یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۸۵ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 1485

وقتی که از واژه‌ی موفقیت صحبت به میان می‌آید، برای اکثر افراد بی‌درنگ تصویری از پول فراوان تداعی می‌شود. گرچه مفاهیم دیگری هم می تواند تحت واژه‌ی موفقیت قرار بگیرد. از قبیل: زمان، دوست داشتن و عشق ورزیدن، آسایش، زیبایی آگاهی، سلامتی وحتی پول.

چگونه موفق باشیم؟
در صورتی که همیشه برای آنچه که می‌خواهید شتابزده عمل کنید و معتقدید که زمان به سرعت می‌گذرد و وقت کافی وجود ندارد، شما فردی هستید که با کمبود زمان مواجه است.
اگر احساس می کنید که موفقیت فراتر از توان شماست، هرگز نخواهید توانست به آن دست یابید. اگر تصور دارید که زندگی پر مشقت و پردردسر است، هیچ گاه روی آسایش و آرامش را نخواهید دید.
اگر فکر می‌کنید که هیچ نمی‌دانید و قادر نیستید تا اوضاع را درک کنید، در این صورت به حکمت و رمز جهان مرتبط نخواهید بود و موفق نخواهید شد. اگر کمبود عشق، محبت و دلبستگی را در زندگی احساس کنید برایتان دشوار خواهد بود تا عشق و دوست داشتن را در زندگی خود وارد کنید.
و اما در مورد زیبایی؛ زیبایی در اطراف ما به وفور وجود دارد آیا این زیبایی ها را که فراوان بر روی زمین ما گسترده است می بینید ویا همه چیز در نظر شما زشت و بی‌مصرف می‌آید. وضع جسمی و روحی شما چگونه است.
آیا همیشه احساس کسالت می کنید؟ و یا به راحتی سرما می خورید؟ احساس درد فراوان دارید؟ سرانجام به پول می‌رسیم. بسیاری بیان می‌دارند که در زندگی آنها پول کافی وجود ندارد و یا از درآمد ثابت و یکنواخت گله مندند افراد همیشه در این فکرند که این را می‌خواهیم و یا باید فلان چیز را به دست آوریم، واقعیت این است و باید بپذیریم که موفقیت و ثروت در اطراف ماست.
زمانی که چیزی را می‌خواهیم و آن را به دست نمی‌آوریم، تا اندازه‌ای خودمان در عدم موفقیت دخیل هستیم. اگر دیدمان نسبت به زندگی کوته باشد، زندگی نیز به ما خست نشان خواهد داد... .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha