چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶

آتش‌سوزی مهیب چند باب مغازه در آستارا که با انفجار 6 کپسول گاز مایع همراه بود با تلاش مأموران آتش‌نشانی و خدمات ایمنی مهار شد.

سلامت نیوز: آتش‌سوزی مهیب چند باب مغازه در آستارا که با انفجار 6 کپسول گاز مایع همراه بود با تلاش مأموران آتش‌نشانی و خدمات ایمنی مهار شد.

سیروس وظیفه، فرمانده واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر مرزی آستارا در این خصوص به ایسنا، اظهار کرد: در پی تماس‌های مردمی که ساعت 19 و 30 دقیقه عصر دیروز با تلفن 125 این واحد برقرار شد، خبر آتش‌سوزی مهیب در یک انبار نگهداری کپسول‌های گاز مایع در کمربندی آستارا منتشر شد که بلافاصله مأموران و خودروهای آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری به این مرکز اعزام شدند.

وی با بیان اینکه برای اطفای این حریق 4 دستگاه خودروی سنگین آتش‌نشانی، یک دستگاه خودروی سبک آتش‌نشانی، 3 دستگاه تانکر آب و یک دستگاه لودر با 17 نفر نیروی ماهر آتش‌نشان اعزام شدند، ادامه داد: پس از تلاش‌های فراوان موفق شدیم در رأس ساعت 21 و 30 دقیقه آتش را مهار کنیم.

وظیفه درخصوص جزئیات این حادثه توضیح داد: این آتش‌سوزی به دلیل نشت گاز از سیلندر گاز مایع رخ داده بود که در طول آتش‌سوزی سبب انفجار 6 سیلندر گاز از ده‌ها سیلندر موجود در این انبار شد.

وی به ‌سوختن چند باب مغازه در این حریق اشاره کرد و افزود: سه باب مغازه به شکل کامل، یک باب مغازه به شکل نیمه و یک دستگاه خودروی جیپ به شکل کامل در این حادثه طعمه حریق شد و خوشبختانه این حادثه هیگونه خسارت جانی در پی نداشت.

فرمانده واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر مرزی آستارا در پایان ضمن تأکید بر رعایت کلیه نکات ایمنی توسط شهروندان اضافه کرد: شماره تلفن‌های 125 این واحد به شکل شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به همشهریان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha