چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲

سارقان حرفه‌ای پایتخت که با ایجاد دود غلیظ قصد فرار از دست پلیس را داشتند، توسط ماموران دستگیر و در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

سلامت نیوز:سارقان حرفه‌ای پایتخت که با ایجاد دود غلیظ قصد فرار از دست پلیس را داشتند، توسط ماموران دستگیر و در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، ساعت ۰۵:۳۰‌، ۲۸ اردبیهشت ماه عوامل گشت کلانتری مصطفی خمینی در حین گشت‌زنی در محدوده صالح‌آباد غربی خیابان صاحب‌الزمان به یک دستگاه خودرو پراید سفید با چهار نفر سرنشین جوان مشکوک شدند.

ماموران در تعقیب نامحسوس خودرو مشاهده کردند سرنشینان در کنار یک دستگاه خودرو ۴۰۵ توقف کرده و قصد سرقت دارند که ماموران جهت دستگیری متهمان وارد عمل شده ولی پسران تبهکار موفق به فرار شدند.

متهمان با سرعت بسیار زیادی وارد اتوبان آزادگان شدند که ماموران با هماهنگی کلانتری طرح مهار را در منطقه مرتضی گرد اجرا کردند و راه را بر اتومبیل سارقان بستند.

به دنبال این موضوع ۲ تن از سرنشینان خودرو از خودرو پیاده شده و قصد فرار به سمت مناطق بیابانی را داشتند که توسط عوامل کلانتری دستگیر شدند، اما دو سرنشین دیگر به صورت دنده عقب بازهم به فرار خود ادامه دادند.

با توجه به حساسیت موضوع و بی‌توجهی سارقان به فرمان پلیس، عوامل کلانتری در حالی که دزدان با دستگاه دود‌زا اقدام به ایجاد دود غلیظی در سطح خیابان کرده بودند تا به راحتی از چنگال قانون فرار کنند، اقدام به شلیک ۱۱ تیر جنگی به سمت خودرو کردند که ۸ گلوله به هدف برخورد کرد و منجر به متوقف شدن خودرو و دستگیری ۲ سارق دیگر شد.

سرگرد سید محمد حسین هاشمی رئیس کلانتری ۱۷۱ مصطفی خمینی درباره این خبر، گفت: متهمان که از سارقان حرفه‌ای خودرو پایتخت بودند و دارای چندین فقره سابقه زندان نیز در این رابطه داشتند جهت تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha