سلامت نیوز:یکی از کاربران سلامت نیوز با ارسال پیامی خاستار مشخص شدن چرایی ساخت و سازهای متعدد در بیمارستان امام خمینی شد.

این کاربر مشکل را اینگونه توضیح میدهد:از خیابان اسکندری شمالی که به انتهای این خیابان میرسی روبرویت درب جنوبی مجتمع بیمارستانی امام خمینی را میبینی . ابتدای ورود یک گود برداری بزرگ در حال ساخت و ساز را میبینی که سالهای قبل محل مهد کودک برای فرزندان کارکنان بیمارستان بوده است .

کارهای ساختمانی که در این محل در این چند سال انجام میشود جزو عجیبترین و سوال برانگیزترین کارهای ساختمانی است که میتوان سراغ گرفت . نه از بابت نامعلوم بودن هدف و کاربری ان که گاهی پارکینگ طبقاتی گاهی مجموعه ورزشی نامیده میشود بلکه سوء مدیریتی که به هیچ عنوان قابل توجیه نبوده و موجب حیف و میل چندین میلیارد پول بی زبان از اعتبارات دانشگاه در این چاله شده است .

چند سال پیش اسکلت فلزی قوی و مستحکم از نوع پیچی در چند طبقه در این مکان نصب شد که در اثنای کار متوقف و بعد از مدتی تخریب و اهن الات بکار رفته در ان بعنوان ضایعات چند هزار تنی در کنار ان تل انبار گردید .

سپس اقدام به ریختن شناژ و بتن ارماتور و زدن ستون و سقف شد که الان در حال تخریب با دستگاههای سنگین تخریب کننده و خارج کردن کلافه های ارماتور هستند که بعنوان ضایعات اهن قابل استفاده خواهد بود.


ایا کسی نیست به این نوع از سوء مدیریت و اتش زدن به پول و اعتبارات دانشگاه نظارت و رسیدگی کند ؟

سلامت نیوز آمادگی انعکاس پاسخ مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان امام خمینی را دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha