دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در حکمی علی عبادیان را جایگزین حمید صرامی در دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر کرد.

سلامت نیوز: دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در حکمی علی عبادیان را جایگزین حمید صرامی در دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر طی حکمی، علی عبادیان را به سمت مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش این ستاد منصوب کرد.

رحمانی فضلی در این حکم آورده است:
با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده‌ای که جنابعالی دارا می‌باشید به موجب این حکم شما را به سمت مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش منصوب می‌نمایم.

لازم است با برنامه‌ریزی مناسب جهت توسعه مطالعات و پژوهش‌های بنیادی و کاربردی، مدیریت و نظارت بر روند  اجرای طرح‌ها و پژوهش‌های علمی، برقراری ارتباط با کلیه مراکز علمی، پژوهشی، آموزشی و مطالعاتی به منظور تبادل تجربیات و نتایج یافته‌ها و بهره‌گیری از دانش روز دنیا و توجه و اجرای دقیق بند دهم سیاست‌های کلی مبارزه با مواد مخدر اقدامات مؤثری بعمل آورید.

توفیق شما را در راستای انجام این ماموریت خطیر و اجرای  برنامه‌ها با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری «مدظله العالی» از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

پیش از این حمید صرامی در سمت مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر انجام وظیفه می‌کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha