چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷
کد خبر: 148630

یک کارشناس سازمان هواشناسی از گرمای ۳۳ درجه‌ای امروز برای تهرانی‌ها خبر داد و گفت: تا پایان هفته برای پایتخت بارش باران نداریم. کبری رفیعی در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: امروز برای شمال غرب، دامنه‌های البرز، شمال شرق رگبار باران همراه با وزش باد پیش‌بینی شده است.

سلامت نیوز: یک کارشناس سازمان هواشناسی از گرمای ۳۳ درجه‌ای امروز برای تهرانی‌ها خبر داد و گفت: تا پایان هفته برای پایتخت بارش باران نداریم.
کبری رفیعی در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: امروز برای شمال غرب، دامنه‌های البرز، شمال شرق رگبار باران همراه با وزش باد پیش‌بینی شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم، وی با بیان اینکه در ساعات بعدازظهر امروز شاهد بارش پراکنده در شرق و جنوب شرق کشور خواهیم بود، گفت: فردا و جمعه برای سواحل دریای خزر، شمال شرق، قسمت‌های جنوبی دامنه‌ای البرز در ساعات بعدازظهر بارش باران رخ می‌دهد.

**باد و گرد و خاک در سه روز آینده در مرکز، شمال شرق و شرق کشور

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه وزش باد و گرد و خاک در برخی ساعات طی سه روز آینده در مرکز، شمال شرق، شرق و دامنه‌های شرقی البرز پیش‌بینی شده است، افزود: آسمان امروز تهران کمی ابری و در بعدازظهر در ارتفاعات رشد ابر همراه با وزش باد خواهیم داشت.

رفیعی با بیان اینکه فردا برای ارتفاعات تهران بارش باران پیش‌بینی شده است، اظهار داشت: هوای تهران امروز و فردا در شرایط سالم است.

**جمعه برای شهر‌های شرقی تهران بارش باران رخ می‌دهد

وی با بیان اینکه در روز جمعه برای شهر‌های شرقی تهران بارش باران خواهیم داشت، گفت: بیشنیه دمای امروز تهران 33، فردا 32 و جمعه نیز 32 درجه سانتی‌گراد می‌شود همچنین باید بگویم کمینه امروز به 20 درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha