چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱

بانک صادرات شعبه تره‌بار مهاباد هدف سرقت ٢ سارق قرار گرفت. این حادثه در ساعت ٤٨: ١٥ روز دوشنبه توسط دو سارق مسلح هنگام انتقال پول در مقابل این بانک به وقوع پیوست.

سلامت نیوز: بانک صادرات شعبه تره‌بار مهاباد هدف سرقت ٢ سارق قرار گرفت. این حادثه در ساعت ٤٨: ١٥روز دوشنبه توسط دو سارق مسلح هنگام انتقال پول در مقابل این بانک به وقوع پیوست.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، براساس بررسی‌های انجام شده، سارقان از قبل در کمین بودند و هنگام انتقال پول در این شعبه که پس از اتمام وقت کاری بود این سرقت مسلحانه را انجام دادند.این درحالی بود که انتقال پول توسط سه کارمند این شعبه و بدون حضور هیچ‌گونه نیروی محافظ و امنیتی صورت گرفته است.


سارقان که دو نفر بودند پس از انتقال کیسه‌های پول از داخل بانک به خارج و پیش از گذاشتن آن در داخل خودرو برای انتقال آن به سرپرستی توسط سارقان محاصره شده و کیسه‌های پول را که مبلغ آن ١٨٠‌میلیون تومان بود به سرقت بردند.


 سارقان چهره خود را پوشانده و از یک خودروی بدون پلاک برای این سرقت استفاده کردند. وجود نقص در امنیت این بانک پیشتر توسط ماموران نیروی انتظامی به اطلاع مسئولان این شعبه رسانده شده بود. تحقیقات پلیسی بلافاصله پس از وقوع این حادثه آغاز شده و همچنان با جدیت درحال انجام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha