فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از كشف كلاهبرداری ۸۰ میلیارد ریالی در قالب كانون ازدواج آسان و دستگیری متهم اصلی این پرونده در زاهدان خبر داد.

سلامت نیوز: فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از كشف كلاهبرداری ۸۰ میلیارد ریالی در قالب كانون ازدواج آسان و دستگیری متهم اصلی این پرونده در زاهدان خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه اعتماد، سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی سیستان با اعلام این خبر گفت: در پی شكایت تعداد زیادی از شهروندان مبنی بر اینكه فردی با تاسیس موسسه تحت عنوان كانون ازدواج آسان با ثبت‌نام از شهروندان برای پرداخت وام ازدواج و تحویل خودرو و اعزام به عتبات عالیات از آنان پول دریافت كرده ولی به تعهدات خود عمل نكرده است، كارآگاهان پلیس آگاهی استان بررسی موضوع را به‌طور ویژه آغاز كردند. كارآگاهان پلیس آگاهی استان پس از پایش اطلاعاتی و بررسی‌های میدانی دریافتند كه موسسه كانون ازدواج آسان فاقد هرگونه مجوز قانونی برای تاسیس و ارایه خدمات شهروندان بوده است و با هماهنگی مراجع قضایی، تلاش‌های پلیس برای شناسایی و دستگیری مسوول این موسسه آغاز شد.
سردار رحیمی با اشاره به شناسایی ١٥٠٠ مالباخته ادامه داد: كارآگاهان پلیس با اقدامات گسترده تخصصی و شبانه‌روزی متهم اصلی پرونده را در شهر زاهدان شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی وی را در یك عملیات غافلگیرانه دستگیر كردند كه متهم در تحقیقات تخصصی پلیس به تاسیس غیرقانونی موسسه كانون ازدواج آسان و كلاهبرداری ٨٠ میلیارد ریالی از شهروندان اعتراف كرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha