چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹
کد خبر: 148654

:رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از آغاز فرآیند آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی از ساعت 15 امروز چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه خبر داد.

سلامت نیوز:رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از آغاز فرآیند آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی از ساعت 15 امروز چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه خبر داد.

محمدحسین پورکاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: فرآیند برگزاری آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی از ساعت 15 امروز آغاز می‌شود. در مرحله اول این آزمون که در 13 مجموعه رشته عصر امروز برگزار می‌شود، 23 هزار و 318 نفر شرکت دارند.

وی ادامه داد: در مرحله دوم این آزمون که فردا صبح در 8 مجموعه رشته برگزار می‌شود، 19 هزار و 826 داوطلب و در مرحله سوم که عصر فردا در 15 مجموعه رشته برگزار می‌شود، 28 هزار و 908 داوطلب و در مرحله آخر که در عصر جمعه در 22 مجموعه رشته برگزار می‌شود، 180 هزار و 91 داوطلب شرکت کرده‌اند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با بیان اینکه به طور کلی و با احتساب داوطلبان دورشته‌ای، 90 هزار و 143 داوطلب در این آزمون شرکت کرده‌اند، اظهارکرد: 73 درصد داوطلبان زن و 27 درصد داوطلبان مرد هستند.

*اعلام نتایج در هفته اول تیرماه

پورکاظمی با تاکید بر اینکه ظرفیت پذیرش این آزمون مشخص نشده است، گفت: ظرفیت پذیرش باید از سوی دانشگاه‌ها اعلام شود. همچنین نتیجه این آزمون در هفته اول تیرماه اعلام می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha