رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از اعزام ۴۰ پزشک و پرستار به کربلای معلی همزمان با فرارسیدن مناسبت ولادت حضرت قائم (عج) خبر داد.

سلامت نیوز: رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از اعزام ۴۰ پزشک و پرستار به کربلای معلی همزمان با فرارسیدن مناسبت ولادت حضرت قائم (عج) خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، سیدعلی مرعشی از اعزام پزشک عمومی، متخصص قلب، زنان، طب اورژانس، جراح عمومی و پرستار به کربلا همزمان با فرا رسیدن نیمه شعبان خبر داد.

وی با اعلام این که این کادر اضطراری هلال احمر با همکاری مسئولان عتبه امام حسین ۱۱ خرداد ماه به کربلا اعزام می‌شوند، افزود: این کادر پزشکی تا ۱۵ خردادماه در کربلا خواهند ماند.

مرعشی با اشاره به این که هلال احمر ایران ۲ مرکز درمانی در شهر کربلا دارد، افزود: تعدد حضور زائران سبب اعزام این تیم شده است.

وی در ادامه درباره ارسال محموله دارویی گفت: مراکز درمانی هلال احمر ایران در کربلا دارو و تجهیزات کافی در اختیار دارند و نیازی به ارسال محموله درمانی نداریم.

مرعشی با اعلام این که در این تیم اعزامی ۱۹ پزشک متخصص و ۶ پزشک عمومی قرار دارند، گفت: بقیه اعضای تیم، کادر درمانی هستند.

بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، جمعیت هلال احمر ایران به جز کربلا، ۲ مرکز درمانی در نجف و یک مرکز در کاظمین دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha