مدیر طرح ملی حفاظت از تالابهای سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در سال 2008 میلادی، پروژه حفاظت از تالابها توانسته 90 درصد بودجه پیش بینی شده را جذب کند و به عنوان یکی از موفق ترین پروژه های برنامه عمران سازمال ملل شناخته شد.

علی نظری دوست  با اعلام این مطلب افزود: برنامه پروژه حفاظت از تالابها برای سال جاری میلادی ارائه شده و به تصویب اعضای کمیته راهبری حفاظت رسید.
وی برنامه های پروژه را در سال 2009 نقطه عطف این طرح عنوان کرد، اظهار داشت: با برنامه های سال آینده پروژه، از فاز مطالعاتی خارج و برنامه های عملی آن در فاز اجرایی آغاز می شود.
نظری دوست ، تصویب برنامه مدیریت تالاب پریشان را یکی از برنامه های سال آینده پروژه برشمرد و گفت: هزینه های اجرایی این پروژه ها باید از سوی سازمان های اجرایی تامین شود.
به گزارش ایرنا، مدیر طرح ملی حفاظت از تالابها از محور جدید طرح برای خشکسالی در سال آینده خبر داد و افزود: برنامه عمران سازمان ملل بودجه ویژه ای برای این امر اختصاص خواهد یافت.
نظری دوست، از پیگیری برنامه تسهیگری سایت تکرار دریاچه تالاب پریشان خبر داد و خاطر نشان کرد: اولین سایت تکرار پروژه در سال 2008 برای تالاب شادگان آغاز شد و در سالجاری این برنامه برای تالاب پریشان پیگیری خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه تقریباً نیمی از زمان فعالیت پروژه می گذرد، گفت : پیشرفت پروژه ارائه به تصویب رسیده است.
به گفته وی در بهار سال آینده ارزیابی میان دوره ای پروژه توسط ارزیابان برنامه عمران سازمان ملل انجام می شود و میزان پیشرفت پروژه، تطبیق کار با اسناد اجرایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha