رییس دانشكده دندانپزشكی دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی از افتتاح كلینیك فلوشیب دندانپزشكی بیمارستانی كودكان در ایام دهه فجر خبر داد.

دكتر هوشمند در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به افتتاح كلینیك جامع آموزش به روش شبیه سازی دندانپزشكی، ‌گفت: در این كلینیك آموزش از طریق سیمولیشن و با توجه به تكنولوژی‌های نوین ارائه می‌شود.

وی با بیان اینكه در این كلینیك از مدلهای آموزشی در آموزش دانشجویان به جای انسان استفاده می‌شود، اظهار كرد: بر این اساس دانشجویان مهارتها را ازطریق كار بر روی این مدلها كسب می‌كنند.

دكتر هوشمند با تاكید بر اینكه این مدل‌ها شرایط واقعی آموزشی را برای دانشجویان مهیا می‌كنند، خاطر نشان كرد: در این مركز تجهیزات لازم فراگیری آموزش دندانپزشكی برای همه رشته‌های دندانپزشكی در كلیه مقاطع فراهم شده است.

وی از ایجاد همزمان كلینیك جامع به صورت مجازی و الكترونیكی خبر داد و گفت: بر این اساس از فناوری‌های نوین در آموزش دندانپزشكی استفاده می‌شود.

رییس دانشكده دندانپزشكی دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی در ادامه به افتتاح كلینیك فلوشیپ دندانپزشكی بیمارستانی كودكان اشاره كرد و افزود: كلینیك فلوشیپ كلیه رشته‌های دندانپزشكی یا به صورت مجزا و یا به صورت ادغام یافته با بخش‌های تخصصی در ایام دهه فجر افتتاح می‌شود.

دكتر هوشمند در خاتمه از افتتاح كلینیك ویژه تخصصی و فوق تخصصی دانشكده دندانپزشكی دانشگاه‌ علوم پزشكی شهید بهشتی در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: در این كلینیك اعضای هیات علمی دانشكده بعدازظهرها با تعرفه دولتی به بیماران خدمت ارائه می‌كنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha