سلامت نیوز:معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی از پرداخت مطالبات داروخانه‌های طرف قرارداد با این سازمان تا دی‌ماه خبر داد و گفت: بزودی مطالبات ماه‌های بعدی داروخانه‌ها نیز پرداخت می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر محمدعلی همتی پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد را از مهمترین اولویت‌های این سازمان برشمرد و گفت: در ابتدای شروع به کار مدیریت فعلی سازمان تأمین اجتماعی با تأخیر بسیار طولانی حدود 8 ماهه در رابطه با پرداخت مطالبات مراکز درمانی مواجه بودیم که برای جبران این تأخیر طی سال 93 به جای 12 ماه، هزینه 18 ماه مطالبات را پرداخت کردیم.

وی با بیان اینکه در نتیجه اقدامات انجام شده و پرداخت‌های مناسب صورت گرفته به مراکز درمانی طرف قرارداد؛ در پایان سال گذشته شاهد بهترین شرایط پرداخت مطالبات بودیم؛ افزود: پرداخت مطالبات مراکز درمانی برای سازمان تأمین اجتماعی بسیار مهم است و با برنامه‌ریزی صحیح بار دیگر شاهد پرداخت‌های مناسب مطالبات خواهیم بود.

دکتر همتی با اشاره به محدودیت‌های اقتصادی و کمبود نقدینگی در ابتدای سال گفت: با توجه به این محدودیت‌ها امکان پرداخت مطالبات مراکز درمانی در فروردین‌ماه فراهم نبود اما درحال حاضر این پرداخت‌ها شروع شده و با جدیت ادامه خواهد داشت.

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: امیدواریم با پرداخت به موقع مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد شاهد ارتقاء هرچه بیشتر خدمات درمانی به بیمه شدگان و افزایش رضایتمندی آنان باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha