ماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی از بررسی طرح دو فوریتی در مجلس برای افزایش حقوق فرهنگیان خبر داد.

سلامت نیوز: نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی از بررسی طرح دو فوریتی در مجلس برای افزایش حقوق فرهنگیان خبر داد.

جلیل جعفری‌بنه نماینده مردم خلخال و کوثر در گفت‌و‌گو با ایلنا، از طرحی دو فوریتی در مجلس خبر داد که در صورت تصویب مجلس حقوق فرهنگیان ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان افزایش می‌یابد.

این نماینده مجلس در توضیح این طرح دو فوریتی گفت: این طرح با عنوان «اعمال ۱ درصد ارزش افزوده و اختصاص آن به آموزش و پرورش» میان نمایندگان مطرح شده و تاکنون ۱۵۰ نماینده آن را امضا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تقریبا همه نمایندگان با این طرح موافق هستند، اظهار داشت: حداکثر تا یک ماه آینده این طرح در صحن علنی مجلس بررسی خواهد شد.

جعفری‌بنه خاطرنشان کرد: با اعمال ۱ درصد ارزش افزوده، هر ساله حدود ۴ هزار میلیارد تومان به آموزش و پرورش تعلق می‌گیرد و با احتساب ۱ میلیون فرهنگی، در ‌‌نهایت حقوق آن‌ها بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان افزایش خواهد یافت.

این نماینده مجلس در ادامه تصریح کرد: بعید می‌دانم، دولت با این طرح مخالفتی داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمودپور ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    اگر افزایش پایه حقوق است که هیچ دردی را دوا نمی کند . دولت که از این ولخرجیها برای ما نمی کند . شاید انتخابات باعث تکان خوردن حقوقمان شود .
  • محسن ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    واقعا باعث تاسفه
  • معلم ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    يك نماينده حرفي زده است اين طرح بايد در مجلس به راي گذاشت شود شايد اصلا راي نياورد بايد نماينده دولت نظرش را اعلام كند كه اصلا دولت موافق طرح هست ؟ميتواند بودجه انرا تامين كند ؟ شايد اصلا دولت مخالف باشد بعد تازه برود شوراي نگهبان بررسي شود هنوز هيچكدام از اين مراحل طي نشده اينطور اين خبر اعلام ميشود و فقط با ابروي معلمان بازي مينند چرا نمايندگان فقط نزديك انتخابات ياد مشكلات ما مي افتند ؟ اين اقا 4 سال فرصت نداشت كه مشكلات فرهنگيان را بدون بازي با ابروي فرهنگيان بررسي كند و طرح بدهد ؟ خودشان ميدانند دولت به علت بار مالي با ان مخالفت ميكند و انها فقط يك نمايش نزديك انتخابات راه انداختند تا راي معلمان را نزديك انتخابات داشته باشند اين وسط فقط با ابروي معلمان بازي كردند و جامعه را نسبت به معلمان بد بين كردند
  • یک معلم ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    1 0
    سالی که نکوست از بهارش پیداست. 1- اگه نماینده ها رو می بینید فعال شدن بخاطر اینکه نگرانند!! نگران صندلی مجلس! 2- اگه فکر می کنید کاری از دستشون برمیاد: میگم نه چون25 ساله که به ما از این قولها فراوون دادن. الا ما شاءاله 3- اگه فکر می کنید کاری از دستشون برنمیاد: میگم چرا! برمیاد. اما اینا اینقد چاله چوله دارن که چیزی برا معلم نمی مونه.شما برید نوچه های اینارو تو شهرستانها ببینید الحمدلله برا خودشون یلی شدند. تازه نوچه هاشون، دوستانشون که بماند! 4- تجربیات حقیر میگه اینا برای صندلی 4 سال بعد مجلس نقشه ها دارن لذا چاره ای ندارن یه فیلمی هم بازی کنن. 5- اگه اینا اهل علم و فضل بودند معلمارو با قفس شیر نمیترسوندن. 6- ما هم میگیم خدایا!! به حق این ایام عزیز به حق اشک های خجالت و شرم معلمان در طول این 37 سال به حق سختی هایی که بچه های کوچک ما کشیدند به حق توسری خوری هایی که ناجوانمردان در حق معلم روا داشتن. *اللهم اشغل الظالمین بالظالمین*