بنابر اعلام مرکز آزمون وزارت بهداشت، آزمون دستیاری سال 94 وزارت بهداشت در صحت و سلامت کامل برگزار شد.

سلامت نیوز: بنابر اعلام مرکز  آزمون وزارت بهداشت، آزمون دستیاری سال 94 وزارت بهداشت در صحت و سلامت کامل برگزار شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم؛ دکتر امامی رضوی در خصوص چگونگی برگزاری آزمون دستیاری سال جاری گفت: فرآیند آزمون پس از برگزاری به صورت تصحیح اوراق براساس کلید نهایی انجام شده و کارنامه اولیه داوطلبین در اختیار آنان قرار گرفته است.

وی افزود: همچنین طبق برنامه زمان بندی اعلام شده، مراحل بعدی که شامل انتخاب رشته بر اساس سهمیه های اعلامی خواهد بود نیز بر اساس برنامه ریزی های صورت پذیرفته انجام خواهد گرفت.

دکتر امامی رضوی یادآور شد: پس از برگزاری آزمون به موارد اعتراضی که تعداد محدودی را شامل شده است، رسیدگی شده است.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت این آزمون و آزمون های مشابه ، مراکز خاصی با زنجیره حفاظتی کامل برای صیانت از آزمون های وزارت بهداشت تدارک دیده شده است که امکان دسترسی به سوالات آزمون را به این ترتیب غیر ممکن می کند.

دکتر امامی رضوی با اشاره به تبعات تحلیل های نادرست در خصوص زیر سوال بردن سلامت برگزاری آزمون دستیاری که اغلب توسط گروههای خاص ارائه می شود، گفت: در گذشته نیز توسط  همین افراد شاهد ارائه چنین تحلیل هایی بوده ایم،  در حالیکه بررسی ها نشان داده است که این موارد چیزی جز ادعاهای غیر مستند و واهی نیست و انتشار آن از طریق بعضی از رسانه ها آثار مخربی را بر شرکت کنندگان آزمون می گذارد و این در حالیست که از بین بردن چنین شبهاتی نیز به سادگی مقدور نخواهد بود.

لذا وزارت بهداشت هر گونه شائبه و شبهه در خصوص برگزاری این آزمون را به شدت تکذیب می کند و با کسانی که بدون مستندات، این گونه شبهات را در جامعه مطرح می کنند، از طریق مراجع قضایی برخورد حقوقی خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha