دربازدید معاون وزیرراه وشهرسازی از طرح توسعه بیمارستان دکتر شهید قلی پور که با حضور معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بوکان، نماینده مردم بوکان درمجلس شورای اسلامی،ریاست بیمارستان ومسئولین صورت گرفت مطرح شد :توسعه بیمارستان بوکان از ۹۶ به ۲۵۰ تخت خواهد بود و این پروژه،در نیمه اول سال ۱۳۹۴ به اتمام می رسد.

سلامت نیوز:  دربازدید معاون وزیرراه وشهرسازی از طرح توسعه بیمارستان دکتر شهید قلی پور که با حضور معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بوکان، نماینده مردم بوکان درمجلس شورای اسلامی،ریاست بیمارستان ومسئولین صورت گرفت مطرح شد :توسعه بیمارستان بوکان از ۹۶ به ۲۵۰ تخت خواهد بود و این پروژه،در نیمه اول سال ۱۳۹۴ به اتمام می رسد.
معاون وزیرراه وشهرسازی درسخنانی اظهار داشت:درتوسعه بیمارستان دو فضای جدید نیز،برای مستقر کردن دستگاه سی تی اسکن وام ار آی خواهیم داشت.
علیزاده با اشاره به مراجعه زیاد مردم به بیمارستان شهید قلی پور بوکان، از شهر بوکان و نیز شهرهای مجاور مانند تکاب،شاهین دژ،سقز و بانه افزود:علاوه برگسترش وتوسعه بیمارستان شهید قلی پوربوکان،ساخت بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی شهرستان سقز را نیز در دستور کار داریم تا از این طریق از میزان فشارها بر بیمارستان بوکان کاسته شود.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از بوکان نیوز ؛ وی گفت:توسعه بیمارستان بوکان از ۹۶ به ۲۵۰ تخت خواهد بود و این پروژه،در نیمه اول سال ۱۳۹۴ به اتمام می رسد.

علیزاده از اضافه شدن بخش آمفی‌تئاتر و تصویربرداری به بیمارستان بوکان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به در خواستی که مطرح شده است یک سالن آمفی‌تئاتر با گنجایش ۱۵۰ نفر در بیمارستان بوکان ایجاد می‌شود که طرح آن تهیه شده است و در حال تامین اعتبار هستیم.

وی افزود: امروز نیز آقای عثمانی نماینده مردم بوکان اعلام کردند که مجوز سی تی اسکن و آم آر آی برای بیمارستان بوکان صادر شده است، بر همین اساس به درخواست وی و با توجه به نیاز بوکان بخش تصویر برداری نیز به بیمارستان این شهر اضافه می شود که به همراه سالن آمفی‌تئاتر تا آخر سال ۱۳۹۴ به بهره برداری می رسد.
مدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی در ادامه گفت: ما احساس می‌کنیم ساختمان فعلی بیمارستان بوکان نیاز به یک بررسی اجمالی دارد تا امکانات آن را به‌روز کنیم و شاید بر قرار کردن ارتباط این ساختمان با ساختمان جدید نیازهایی را مطرح کند که باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون وزیر راه وشهرسازی اظهار داشت:ما تلاش خود را برای توسعه وپیشبرد برنامه ها،خواهیم کرد وبا تمام قدرت درصدد رفع مشکلات مردم هستیم

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید گفت: بیمارستان بوکان از لحاظ تخت بیمارستانی در وضعیت خوبی قرار ندارد از این رو این امر موجب نارضایتی مردم شده است.

محمدقسیم عثمانی ادامه داد: کمبود تخت های بیمارستانی و افزایش تعداد بیماران در بخش های مختلف این بیمارستان موجب برو زمشکلاتی در خدمات رسانی درمانی از سوی پرسنل بیمارستان به آنها شده است.

وی افزود: علاوه بر ساخت سالن آمفی تئاتر باید دستگاه اکسیژن ساز نیز برای طرح توسعه بیمارستان در نظر گرفته شود تا بتوان مشکل بیمارستان نیز در این زمینه مرتفع شود

عثمانی ادامه داد: ۸۰ درصد تخت های بیمارستانی بوکان توسط مراجعان شهرستان های سقز استان کردستان و شهرستان های شاهین دژ، تکاب و روستاهای آنها اشغال است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha