یکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱
کد خبر: 149112

قهوه، یکی از محبوب ترین نوشیدنی هایی که هر روز صبح چشم بسیاری را به زندگی باز می کند. اما این نوشیدنی خوش عطر تنها موجی سرحالی و تمرکز حواس ما نمی شود و تأثیراتی جالب و شگفت انگیزی بر بدن ما می گذارد.

مصرف قهوه به حفظ قوای جنسی مردان کمک می کند

سلامت نیوز: قهوه، یکی از محبوب ترین نوشیدنی هایی که هر روز صبح چشم بسیاری را به زندگی باز می کند. اما این نوشیدنی خوش عطر تنها موجی سرحالی و تمرکز حواس ما نمی شود و تأثیراتی جالب و شگفت انگیزی بر بدن ما می گذارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از شفقنا، مصرف روزانه قهوه برای مردان موجب حفظ قوای جنسی آنها می شود. بر اساس آخرین تحقیقات انجام شده، مردانی که روزانه مقدار بیشتری کافئین به بدنشان می رسد کمتر از دیگران در معرض ابتلا به اختلال نعوظ هستند. البته مردان مبتلا به دیابت از این قضیه مستثنی هستند، کافئین اضافه در کاهش ناتوانی جنسی آنها نقشی ندارد. در واقع دیابت یکی از قوی ترین عوامل تشدید کننده اختلال نعوظ است و کمتر عاملی در برابر قدرت اثر گذاری آن توان مقابله دارد.

اگر چه نمی توان رابطه علت و معلولی میان مصرف قهوه و شرایط جسمانی قائل شد، ولی مصرف سه تا پنج فنجان قهوه در طول روز خطر برروز بیماری های قلبی و ناتوانی هایی جنسی را می تواند کاهش دهد. بر این اساس مردانی که روزانه 85 الی 170 میلی گرم کافئین به بدنشان می رسد در مقایسه با آنهایی که صفر تا 7 میلی گرم کافئین مصرف می کنند 42 درصد کمتر به اختلال نعوظ مبتلا می شوند، این مقدار برای آن دسته که کافئین مصرفیشان چیزی حدود 171 تا 303 میلی گرم است معادل 39 درصد است. بنابراین به مردان توصیه می شود به جای روی آوردن به روش های عجیب برای حفظ قوای جنسی تنها مصرف کافئین خود را افزایش دهند.

منبع webmd

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha