یکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰
کد خبر: 149120

جراح و متخصص گوش، حلق و بینی با بیان اینکه این که گرایش به جراحی زیبایی بینی سراغ یک امر کاملأ شخصی و گاهی هم برای افزایش اعتماد به نفس است ،ازگرایش سالمندان و گسترش تمایل به این نوع جراحی ها درمردان نیزخبرداد.

سلامت نیوز: جراح و متخصص گوش، حلق و بینی با بیان اینکه این که گرایش به جراحی زیبایی بینی سراغ یک امر کاملأ شخصی و گاهی هم برای افزایش اعتماد به نفس است ،ازگرایش سالمندان و گسترش تمایل به این نوع جراحی ها درمردان نیزخبرداد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  شفا آنلاین، علی قارونی  ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: البته امکان دارد فردی یک بینی منطقی داشته باشد اما از آن راضی نباشد و در عین حال یک فرد دارای بینی بزرگ بوده و از آن راضی باشد.

او ادامه داد: از آنجا که تصمیم گیری برای انجام عمل های زیبایی جنبه شخصی دارد پس مانند سایرعمل های درمانی نیست که پزشک به دلیل بیماری، عمل جراحی را تجویز کند.

به گفته وی در صورتی که فرد برای انجام عمل جراحی زیبایی تصمیم گرفت 3 دسته از متخصصین قابلیت انجام عمل جراحی صورت را برای وی دارند که عبارتند از متخصص گوش، حلق و بینی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و جراحان فک و صورت.

او با اشاره به این که هر جراحی دو ریسک دارد، خاطرنشان کرد: یکی ریسک بیهوشی که برای هر نوع عمل نیز وجود دارد و ریسک بعدی ممکن است که از خود جراحی به بیمار تحمیل شود. به گفته وی ،گاهی اوقات توقعات بیمار منطقی است و شاید هم بینی اش مشکل خاصی نداشته باشد و برای مقداری زیباتر شدن تن به این کار دهد. اما گاهی اوقات بیماران توقعات غیر منطقی دارند.

افرادی که فکر می کنند چشم، دست و بینی زشتی دارند!

او افزود: شاید برخی هم مشکلات فکری ،روحی وروانی داشته باشند. این افراد کسانی هستند که از نظر ذهنی فکر می کنند بینی، دست، چشم و سایراعضای بدن زیبایی ندارند در حالی که این گونه نیست واشتباه فکرمی کنند. بنابراین چنین افرادی با هیچ گونه عمل جراحی زیبایی راضی نخواهند شد.

جراح سر و گردن هشدار داد: برای نمونه چنین افرادی بعد از انجام اولین عمل جراحی روی بینی برای کوچک تر شدن به جراح دوم مراجعه می کنند تا حدی که دیگر بینی به صورت کامل از بین می رود.

به گفته قارونی ،برخی هم( بیشتر خانم ها) برای افزایش اعتماد به نفس سراغ عمل های جراحی زیبایی می روند و معتقدند که با عمل کردن اعتماد به نفس آنها افزایش می یابد. در صورتی که سطح توقعات منطقی باشد منعی وجود ندارد.

گرایش سالمندان به عمل جراحی بینی !

جراح و متخصص گوش، حلق و بینی بیان کرد: به طور کلی گرایش به انجام عمل زیبایی بینی میان خانم ها قوی تر از مردان بوده اما به تازگی تمایلات مردان هم دراین زمینه رو به افزایش است. بیشتر علاقمندان نیز بین 18 تا 35 سال هستند اما به تازگی افراد 60 ساله وسالمند نیزبرای این کارمراجعه کرده اند که جالب و قابل توجه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha