سه‌شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶
کد خبر: 149337

صندوق تعاون رفاه سازمان نظام پزشکی در مورد کلاهبرداری شرکت آسان ساز خودرو گفت: این هفته خبر خوشی برای پزشکان داریم و قول می دهیم تمامی ضرر و زیان هایشان را جبران کنیم.

سلامت نیوز: صندوق تعاون رفاه سازمان نظام پزشکی در مورد کلاهبرداری شرکت آسان ساز خودرو گفت: این هفته خبر خوشی برای پزشکان داریم و قول می دهیم تمامی ضرر و زیان هایشان را جبران کنیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرآنلاین، یکی از کاربران خبرآنلاین در کامنتی از کلاهبرداری شرکت آسان ساز خودرو از پزشکان خبر داد و این گونه نوشت:

"چرا تکلیف شرکت آسان ساز خودرو که به واسطه سازمان نظام پزشکی از تعدادی پزشکان کلاه برداری کرده مشخص نمیشود؟ وقتی متهم دستگیر شده و پول هم در حساب وی موجود هست علت عدم حصول نتیجه چیست؟"


در همین رابطه، شیخ از مسئولان صندوق تعاون رفاه سازمان نظام پزشکی به خبرآنلاین می گوید: عده ای از پزشکان در زمان تیم قبلی این صندوق برای گرفتن ماشین از شرکت آسان ساز خودرو ثبت نام کردند که متاسفانه مجموعه پیمانکار به تعهدات خود عمل نکرد.


وی ادامه می دهد: بعد از این اتفاق صندوق تعاون رفاه به طور کامل پیگیر ماجرا شد تا این که به نتیجه رسیدیم و این هفته، خبرهای خوشی برای پزشکان زیان دیده داریم.


این مقام مسئول در صندوق تعاون رفاه سازمان نظام پزشکی در پایان از جبران ضرر و زیان و تحویل خودروی پزشکان خبر داد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha