دبیرکل خانه پرستار، نسبت به عدم انتشار اسامی داوطلبان تایید صلاحیت شده چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری کشور، انتقاد کرد.

تاخیر در انتشار اسامی تایید صلاحیت شدگان انتخابات نظام پرستاری

سلامت نیوز: دبیرکل خانه پرستار، نسبت به عدم انتشار اسامی داوطلبان تایید صلاحیت شده چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری کشور، انتقاد کرد.

محمد شریفی مقدم در گفتگو با مهر، اظهارداشت: طبق ماده ۲۰ آیین نامه اجرایی انتخابات نظام پرستاری، حداکثر ظرف مدت ۱۵ روز بعد از ثبت نام داوطلبان انتخابات هیئت مدیره های نظام پرستاری، می بایست اسامی تایید صلاحیت شده از طریق هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پرستاری اعلام شود.

وی با عنوان این مطلب که اسامی داوطلبان تایید صلاحیت شده می بایست از طریق انتشار آگهی به اطلاع مشمولین ماده ۱۶ برسد، گفت: این اسامی می بایست در روزهای دوم و سوم خرداد اعلام می شد اما متاسفانه بعد از گذشت دو روز، هنوز خبری از انتشار اسامی تایید صلاحیت شده نیست.

شریفی مقدم ادامه داد: بنده پیگیر اسامی تایید صلاحیت شده در استان تهران بوده ام، ولی هنوز پاسخی از مسئولین مربوطه دریافت نکرده ام که چرا اسامی منتشر نمی شود.

دبیرکل خانه پرستار با انتقاد از اینکه در این دوره شاهد چنین تاخیری در انتشار اسامی داوطلبان تایید صلاحیت شده هستیم، گفت: در دوره قبل مهلت دو هفته ای برای ثبت نام و تایید صلاحیت داوطلبان بود اما در این دوره با گذشت نزدیک به یک ماه، هنوز اسامی منتشر نشده و این جای نگرانی دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha