نخستین همایش طب مکمل "ایریدالوژی" به همت فرهنگسرای سالمند وابسته به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در سالن همایش فجر تهران برگزار شد.

دکتر بهجت دانش به استاد و رییس کرسی ایریدالوژی و هومیوپاتی کالج C.C.H.H کانادا در خصوص روش شناخت بیماری از عنبیه چشم‌ به ایراد سخنانی پرداخت.
وی، ایریدالوژی را علمی برای تشخیص ارزان، بی درد، سریع و دقیق بیماری‌ها اعلام کرد و اظهار داشت: از طریق عنبیه چشم می‌توان به تمامی امراض موجود در فرد پی برد و پیش از معالجه و درمان به وسیله دارو، اشعه یا تزریق، به بهبودی کامل دست یافت.
به گفته دانش به، از این راه می‌توان در کمتر از 2 دقیقه بیماری را شناخت و با هزینه‌ای کمتر از سایر روش‌های درمانی بیمار را معالجه کرد.
به گزارش ایرنا، رییس کرسی ایریدالوژی و هومیوپاتی کالج C.C.H.H کاناداف به پیشرفت‌های قابل توجه این علم اشاره کرد و گفت: ایریدالوژی در کشورهای توسعه یافته به ویژه اروپا، همگام با علم پزشکی حرکت می‌کند.
دانش به افزود: بسیاری از پزشکان برای اطمینان از تشخیص بیماری، از متخصصین این علم کمک می‌گیرند.
این گزارش می افزاید، در پایان همایش سالمندان حاضر در این همایش توسط دکتر "دانش به" و گروه اساتید و پزشکان همراه مورد معاینه قرار گرفتند و کاربرد "ایریدالوژی" به صورت عملی به حضار نشان داده شد.
"سالن همایش فجر در خیابان ششم نیروی هوایی واقع شده است."

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha