ییس سازمان پزشكی قانونی كشور با تأكید بر اهمیت موضوعات روان‌پزشكی و ژنتیك در سازمان پزشكی قانونی كشور گفت: ایجاد مركز تحقیقات ژنتیك قانونی و مركز تحقیقات روان‌پزشكی قانونی در شورای گسترش دانشگاه‌ها به تصویب رسیده است كه امیدواریم مقدمات تشكیل آن هر چه زودتر فراهم شود.

سلامت نیوز:رییس سازمان پزشكی قانونی كشور با تأكید بر اهمیت موضوعات روان‌پزشكی و ژنتیك در سازمان پزشكی قانونی كشور گفت: ایجاد مركز تحقیقات ژنتیك قانونی و مركز تحقیقات روان‌پزشكی قانونی در شورای گسترش دانشگاه‌ها به تصویب رسیده است كه امیدواریم مقدمات تشكیل آن هر چه زودتر فراهم شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از اداره كل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشكی قانونی كشور، دكتر احمد شجاعی صبح امروز در مراسم افتتاح سی و یكمین همایش مدیران كل سازمان در شهرستان یاسوج با تأكید بر موفقیت‌های سازمان در خصوص توسعه تشكیلات ابراز امیدواری كرد: با تداوم همكاری دولت و صدور مجوز و تأمین اعتبارات لازم برای جذب پزشكان، شاهد رفع تدریجی مشكلات در حوزه نیروی انسانی تخصصی سازمان باشیم.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مدیران سازمان در ماه‌های ابتدایی هر سال اظهار داشت: این جلسات به منظور بررسی عملكرد سازمان در سال گذشته و برنامه‌ریزی اولویت‌بندی اهداف برای سال پیش رو برگزار می شود كه در این جلسه نیز مهم‌ترین اولویت‌های سازمان در سال جاری تعیین می شود.

دكتر شجاعی خاطرنشان كرد: در سال گذشته در زمینه های مختلف اقدامات خوبی در سازمان صورت گرفت و موفقیت‌های خوبی به دست آمد از جمله پاسخگویی به 3 میلیون استعلام قضایی در سراسر كشور و رفع برخی مشكلات در حوزه نیروی انسانی كه در سال گذشته محقق شد.

رییس سازمان پزشكی قانونی كشور با اشاره به اینكه در سال گذشته قدم‌هایی برای رفع مشكلات معیشت همكاران برداشته شد، گفت: با وجود مشكلات موجود در حوزه حقوق و مزایای كاركنان، خدمات شایسته‌ای در سازمان انجام شده كه یك نمونه آن خدمات ارائه شده در پزشكی قانونی استان كهگیلویه و بویراحمد و عملكرد مناسب آن با وجود كمبود نیروی تخصصی و فنی از جمله كمبود پزشك است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha