سازمان هواشناسی اعلام کرد که امروز در 4 استان وزش باد و گردو غبار پیش بینی می شود و تا دو روز آینده دما در استانهای شمالی افزایش دارد.

سلامت نیوز: سازمان هواشناسی اعلام کرد که امروز در 4 استان وزش باد و گردو غبار پیش بینی می شود و تا دو روز آینده دما در استانهای شمالی افزایش دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرآنلاین؛ براساس نقشه‌های پیش‌یابی امروز  4 استان گردوغباری می شود. در مناطق شمال غرب، غرب،دامنه های جنوبی البرز، مرکز، سواحل دریای خزر و به صورت پراکنده‌تر در دامنه‌های جنوبی زاگرس در ساعات بعد ازظهر امروز  رگبار، رعد و برق و گاهی وزش باد پیش بینی شده است.

همچنین امروز و فردا برای شمال شرق کشور نیز بارش‌های پراکنده پیش‌بینی شده است، در واقع از امشب دامنه‌های جنوبی البرز، مرکز، جنوب غرب و غرب پدیده گردو غبار را دارند که سبب کاهش دید و کیفیت هوا در این مناطق می‌شود.

طبق این پیش بینی ،دریای خزر روز دوشنبه مواج است و در واقع در بیشتر نقاط کشور به ویژه سواحل دریای خزر  از امروز افزایش نسبی دما پیش بینی می شود، که از روز دوشنبه  دما کاهش می یابد.

آسمان تهران امشب  افزایش ابر دارد و برای برخی از نقاط رگبار باران، رعد و برق به همراه وزش باد همچنین پدیده گرد و خاک پیش بینی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha