یکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷
کد خبر: 149836

در پی انتشار اخباری مبنی بر واردات مجدد برنج هندی پس از ماه مبارک رمضان، معاون اداره کل نظارت بر فراورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو تاکید کرد که نظارت‌های این سازمان با جدیت ادامه دارد و واردات برنج‌های هندی با توجه به الزامات ایمنی، ثبت منبع اولیه و کد 16 رقمی خواهد بود.

توضیح وزارت بهداشت درباره واردات مجدد برنج هندی

سلامت نیوز: در پی انتشار اخباری مبنی بر واردات مجدد برنج هندی پس از ماه مبارک رمضان، معاون اداره کل نظارت بر فراورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو تاکید کرد که نظارت‌های این سازمان با جدیت ادامه دارد و واردات برنج‌های هندی با توجه به الزامات ایمنی، ثبت منبع اولیه و کد 16 رقمی خواهد بود.

دکتر سهیل اسکندری در گفت‌و‌گو با ایسنا،‌ در پاسخ به برخی نگرانی‌ها در خصوص واردات مجدد برنج هندی به کشور پس از ماه مبارک رمضان با بیان اینکه هیچ مشکلی بابت صدور پروانه واردات ندارد،‌ گفت: در این زمینه پروانه‌ها به صورت روزانه صادر می‌شود و مشکلی بابت صدور پروانه وجود ندارد..

وی با بیان اینکه ثبت و سفارش واردات برنج هندی از سوی وزارت بازرگانی بوده است، افزود: البته هدف اصلی حمایت از تولیدات داخل است؛ بنابراین به محض اینکه تولیدات داخل فروش رود و در صورتی که کمبودی در این زمینه ایجاد شد در رابطه با سفارشات ثبت شده، اقدام می‌شود.

اسکندری مجددا تاکید کرد که واردات برنج هندی با توجه به الزامات ایمنی، ثبت منبع اولیه و کد 16 رقمی خواهد بود و نظارت‌های سازمان غذا و دارو جدی خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مینو ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    در حال حاضر وزارت بازرگانی نداریم ، وزارت صنعت معدن تجارت داریم. وزارت بازرگانی با وزارت صنعت ادغام شد