سرپرست بیمه دانای منطقه 4 کشور گفت: حق بیمه ای که هر فرد در کشور بصورت سالانه می پردازد حدود یک هشتم حق بیمه ای است که در جهان پرداخت می شود.

سلامت نیوز: سرپرست بیمه دانای منطقه 4 کشور گفت: حق بیمه ای که هر فرد در کشور بصورت سالانه می پردازد حدود یک هشتم حق بیمه ای است که در جهان پرداخت می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،رامین رحمانی سامانی روز شنبه در آیین بهره برداری از ساختمان جدید بیمه دانا شعبه شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری افزود: در جهان سالانه 652 دلار برای حق بیمه افراد پرداخت می شود در حالی که در کشور ما این میزان 84 دلار است.

وی همچنین ضریب نفوذ بیمه(نسبت حق بیمه افراد در صنعت بیمه به تولید ناخالص داخلی) در کشور را 5 درصد کمتر از جهان عنوان کرد و افزود: ضریب نفوذ بیمه در جهان 6.32 درصد و در برخی از کشورهای پیشرفته 12درصد است اما این شاخص در ایران در سال 92 حدود 5 درصد کمتر از نُرم جهانی گزارش شده است.

رحمانی همچنین ضریب نفوذ بیمه در کشور را 1.73 درصد عنوان کرد و گفت: این ضریب در چهارمحال و بختیاری 1.72درصد است که مُبین ظرفیت بالای این استان برای سرمایه گذاری در صنعت بیمه است.

به گزارش ایرنا، ساختمان جدید شعبه شهرکرد، امروز با حضور مسوولان کشوری و استانی در 500 مترمربع زیربنا و در سه طبقه در شهرکرد افتتاح شد.

هم اکنون 33 نمایندگی بیمه دانا در چهارمحال و بختیاری فعال است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha