جمعی از کارگران شاغل درمجموعه ورزشی آزادی در اعتراض به آنچه آن را «دیرکرد در پرداخت حقوق و عدم تبدیل وضعیت سازمانی» نامیدند، صبح یکشنبه مقابل ساختمان وزارت ورزش و جوانان حضور یافته و خواستار احقاق مطالبات خود شدند.

سلامت نیوز:جمعی از کارگران شاغل درمجموعه ورزشی آزادی در اعتراض به آنچه آن را «دیرکرد در پرداخت حقوق و عدم تبدیل وضعیت سازمانی» نامیدند، صبح یکشنبه مقابل ساختمان وزارت ورزش و جوانان حضور یافته و خواستار احقاق مطالبات خود شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، نزدیک به یکصد نفر از کارکنان شرکت ورزش یاران ایرانیان که به عنوان پیمانکار از این مجموعه ورزشی نگه داری می کنند، با حضور مقابل وزارت ورزش و جوانان از مسوولان خواستار رسیدگی به مشکلات خود و کمک به پرداخت مطالباتشان شدند.

یکی از تجمع کنندگان به خبرنگار ایرنا گفت: سه ماه است که حقوق دریافت نکرده و حقوق و پاداش اسفند ماه سال گذشته را نیز با کلی تاخیر به تازگی به حساب ما واریز شده اند.

وی خواستار تبدیل وضعیت سازمانی از پیمانکاری به قراردادی شد و تاکید کرد: کارگران ورزشگاه های شهید شیرودی و تختی پایتخت قراردادی هستند و از مزایای لازم برخوردار نیستند.

در زمان مخابره خبر تجمع کنندگان با وساطت نیروهای حراست وزارت ورزش و جوانان به داخل وزارتخانه راهنمایی شده و اکنون در حال مذاکره با مسوولین مربوطه هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha