رئیس روابط عمومی سازمان نظام پرستاری گفت: موسسه‌ای که چندی پیش قرار بود که در زیر مجموعه‌ی هیئت امنای ارزی وزارت بهداشت برای استخدام کادر پرستاری تشکیل شود آغاز به کار کرد.

جذب نیروی پرستاری توسط موسسه استخدام کادر پرستاری انجام می‌شود

سلامت نیوز: رئیس روابط عمومی سازمان نظام پرستاری گفت: موسسه‌ای که چندی پیش قرار بود که در زیر مجموعه‌ی هیئت امنای ارزی وزارت بهداشت برای استخدام کادر پرستاری تشکیل شود آغاز به کار کرد.
سعید لک رئیس روابط عمومی سازمان نظام پرستاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران بیان کرد: موسسه‌ای که چندی پیش قرار بود که در زیر مجموعه هیئت امنای ارزی وزارت بهداشت برای استخدام کادر پرستاری تشکیل شود، آغاز به کار کرد و از این پس به صورت متمرکز کار جذب پرستار را برای تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور انجام می‌دهد.

وی افزود: کمبود پرستار همچنان به شدت وجود دارد و به حدود 200 هزار نفر کادر پرستار برای جبران این کمبود نیاز داریم.

عضو شورای عالی نظام پرستاری ادامه داد: برای رفع این مشکل قرار بر این شد که موسسه متمرکز زیر نظر هیئت امنای ارزی وزارت بهداشت تشکیل شود و از این پس مسئولیت استخدام و تامین حقوق و امنیت شغلی پرستاران را بر عهده گیرد، بر این اساس موسسه‌ی کار آفرینان آوا سلامت در هیئت امنای ارزی وزارت بهداشت تشکیل شد.

وی خاطر نشان کرد: این موسسه‌ی جدید به صورت متمرکز و به نوعی زیر نظر وزارت بهداشت فعالیت می‌کند و شرایط قرار داد پرستارانی که از این طریق جذب می شوند، بسیار مناسب است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • الهام ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    4 0
    ما که از این همه دروغ شنیدن خسته شدیم،اینا خسته نمیشن از بس دروغ میگن،شرایط خوب؟!!!یعنی دیر حقوق دادن،کم حقوق دادن،خوردن اضافه کاری ها، کم بودن کارانه،یه مشت آدم از خدا بی خبر،من که همش نفرینشون میکنم،روز خوش تو زندگیشون نبینن که اینقدر اذیت میکنن ما رو