سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی گفت: در بخش سرقت خشن و سرقت به عنف در سطح کشور شاهد کاهش جرم هستیم اما سرقت های خرد روند فزاینده دارد که پلیس برای کاهش این نوع سرقت مصمم است.

سلامت نیوز: سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی گفت: در بخش سرقت خشن و سرقت به عنف در سطح کشور شاهد کاهش جرم هستیم اما سرقت های خرد روند فزاینده دارد که پلیس برای کاهش این نوع سرقت مصمم است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، سردار حسین اشتری روز یکشنبه در صبحگاه ستاد فرماندهی انتظامی استان البرز در کرج افزود: البته باید علت افزایش سرقت خرد را بررسی کرد که دراین زمینه برنامه داریم .

وی با بیان اینکه پلیس بدون اغماض با مخلان نظم و امنیت برخورد قانونی می کند،گفت: حاشیه امنی برای این افراد وجود نخواهد داشت.

اشتری بیان کرد: نیروی انتظامی با هر فرد یا گروهی که بخواهد نظم و آسایش مردم را برهم بزند، قاطعانه برخورد می کند.

وی بیان داشت: پیشگیری ازسرقت و مقابله با سارقان دراولویت نخست نیروی انتظامی قرار دارد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه در بخش قاچاق و خرید و فروش مواد مخدر نیز برنامه های پیشگیرانه و کنترلی با جدیت دنبال می شود، گفت: دراین زمینه باید عوامل قاچاق و توزیع مواد مخدر را شناسایی و آنان را به دست قانون سپرد.

سردار اشتری تصریح کرد: نیروی انتظامی در انجام وظیفه خود در زمینه حفظ و ارتقای امنیت بسیار جدی و مسوولیت پذیر است.

وی تعامل با مردم برای پیشگیری از جرایم ضروری دانست و افزود: یکی از راه های کنترل جرایم همکاری و همراهی مردم با پلیس است .

فرمانده ناجا تاکید کرد: پلیس با اقتدار با مجرمان برخورد می کند و درعین حال با مهربانی خادم مردم خواهد بود.

وی با اشاره به وضعیت امنیت دراستان البرز بیان داشت: گزارش ها بیانگر ارتقای امنیت دراین استان است که امروز همزبانی و هماهنگی خوب بین نیروی انتظامی و اعضای شورای تامین دراستان البرز را شاهد هستیم.

اشتری بیان داشت: میزان جرایم خشن در این استان کاهش چشمگیری یافته ضمن آنکه میزان کشفیات افزایش یافته است البته ضریب امنیتی در البرز و کشور باید افزایش یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha