توهین یک جراح به پرستار بیمارستان امام رضا مشهد موجب شد تا پرستاران این بیمارستان تجمع اعتراض آمیزی برگزار کنند.

سلامت نیوز: توهین یک جراح به پرستار بیمارستان امام رضا مشهد موجب شد تا پرستاران این بیمارستان تجمع اعتراض آمیزی برگزار کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرآنلاین، شنبه گذشته، یک جراح بخش سوختگی بیمارستان امام رضا پرستاری را مورد اهانت قرار داده بود که تعداد 50 نفر از پرستاران بخش های مختلف در اعتراض به این قضیه در بیمارستان تجمع کردند.


این تجمع کنندگان از مسئولین بیمارستان می خواستند که با پزشک خاطی برخورد قاطعی صورت بگیرد.


دکتر عبداللهی، مسئول روابط عمومی بیمارستان امام رضا در تشریح واقعه می گوید: این اتفاق در پی یک تذکر علمی به پرستار روی داد که به نفع بیمار بود. متاسفانه در ادامه این تذکر پزشک با پرستار برخورد فیزیکی کرد که ما پیگیر این اتفاق هستیم.


وی ادامه داد: جلسات زیادی برگزار شده و در آن به این نتیجه رسیدیم که یا پزشک باید رضایت پرستار را جلب کند و یا با او برخورد قانونی صورت گیرد.


این مقام مسئول در روابط عمومی گفت: ریاست بیمارستان، کمیته انضباطی و حراست روی این مساله حساس شده اند و در صورت رضایت ندادن پرستار، احتمال توبیخ و تنبیه و ارجاع به کمیته انضباطی زیاد است چرا که حرکت درستی صورت نگرفته است.


او در مورد اعتراض پرستارها گفت: از نظر من تجمع کار مناسبی نبود چرا که مسائل مهمتری برای حساس شدن وجود دارد. این مسئله را خود مسئولان بیمارستان پیگیری می کردند و نیازی نبود که تجمع صورت بگیرد.


دکتر عبداللهی گفت: صحنه تجمع پرستاران برای کسانی که از بیرون شاهد این ماجرا بودند و البته بیماران، صحنه زیبایی نبود و ایجاد حساسیت می کرد و بازتاب خوبی نداشت.


این مقام مسئول تاکید کرد که تا عذرخواهی و یا غرامت و توبیخ صورت نگیرد، مسئولان بیمارستان پیگیر ماجرا هستند و حق پرستار را خواهند گرفت.


البته در همین رابطه، فروزنده، مترون بیمارستان نیز گفت که جلساتی با گروه های مختلف و پرسنل برگزار شده که هنوز تصمیم گیری و یا موضع گیری خاصی انجام نشده است.


او در مورد تجمع صورت گرفته هم گفت که در جریان تجمع اعتراضی نیست و آن را ندیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • hadi ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    من ازشاهدان این قضیه بودم .تذکر جراح به پرستار اصلا به نفع بیمار نبود وفقط لجبازی با پرستاران بودو دیدیم سر همین لجبازی بیمار را علارغم عدم رضایت همراهی به اتاق عمل بردند و بیمار طبق پیش بینی پرستاران و متخصص عفونی فوت کرد