معاون درمان وزیر بهداشت گفت: اگر آن گونه که مورد نظر دولت است سازمان نظام پزشکی نظارت بر تعرفه‌ها را انجام ندهد ممکن است وزارت بهداشت تصمیم دیگری بگیرد و مسئولیت نظارت بر آن را به سازمان دیگری بدهد.

سلامت نیوز: معاون درمان وزیر بهداشت گفت: اگر آن گونه که مورد نظر دولت است سازمان نظام پزشکی نظارت بر تعرفه‌ها را انجام ندهد ممکن است وزارت بهداشت تصمیم دیگری بگیرد و مسئولیت نظارت بر آن را به سازمان دیگری بدهد.

محمد آقاجانی در گفت‌وگو با فارس، گفت: قانون مدیریت تعرفه‌های درمانی را به سازمان نظام پزشکی داده و این سازمان قبول مسئولیت کرده است بنابراین باید به طور قطع با جدیت آن را دنبال کند و آمار اطلاعات آن را منتشر کند.

وی ادامه داد: آنچه واقعاً در حال وقوع است وضعیت نظارت بر تعرفه‌ها بهتر شده اما با وضعیت مطلوب فاصله داریم به خصوص در کلانشهرها و تهران مشکلات متفاوت است.

معاون درمان وزیر بهداشت تصریح کرد: بنده به عنوان یک کارشناس و شهروند معتقدم وضعیت تعرفه‌ها و دریافت زیرمیزی بهتر از گذشته شده است و تعرفه‌ها بهتر اجرا می‌شود اما برای رسیدن به همه خواسته‌های مردم و اجرای قانون، باید سازمان نظام پزشکی تلاش جدی‌تری را در همکاری با دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور انجام دهد.

آقاجانی افزود: وزیر بهداشت تأکید کرده سازمان نظام پزشکی که متولی امر است و دانشگاه‌های علوم پزشکی اقدام جامع و کاملی را در زمینه اجرای تعرفه‌های درمانی داشته باشند.

وی گفت: امیدوارم برای نظارت بر تعرفه‌ها سال 94 سال خوبی باشد اما اگر آن گونه که مورد نظر دولت است نباشد ممکن است وزارت بهداشت تصمیم دیگری بگیرد و مسئولیت نظارت بر تعرفه‌ها را به سازمان دیگری بدهد.

معاون درمان وزیر بهداشت افزود: البته امیدواریم سازمان نظام پزشکی امسال همت بیشتری داشته باشد چرا که این انتظار در مردم و در دولت وجود دارد که امسال سازمان نظام پزشکی بیش از گذشته به نقش خود عمل کند، نقش نظارتی خود را ایفا کند و منتظر خواهیم بود امسال سال خوبی از این منظر باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha