سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اعلام رخداد ۵۹۳ مورد حادثه در هفته گذشته، گفت: یک‌هزار و ۶۹۰ تن در حوادث هفته گذشته آسیب دیده و ۵۵ تن هم اسکان اضطراری داده شدند.

سلامت نیوز: سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اعلام رخداد ۵۹۳ مورد حادثه در هفته گذشته، گفت: یک‌هزار و ۶۹۰ تن در حوادث هفته گذشته آسیب دیده و ۵۵ تن هم اسکان اضطراری داده شدند.

به گزارش ایسنا، حسین درویشی با اشاره به این که ۳۱۵ مورد از حوادث هفته گذشته جاده‌ای و ۴۱ مورد شهری بوده است، اظهار کرد: ۲۸ مورد از مجموع حوادث هفته گذشته نیز مربوط به کوهستان، ۸ مورد صنعتی و کارگاهی، ۶ مورد ساحلی و دریایی و مابقی مربوط به سایر حوادث بوده است.

وی با اشاره به اینکه در هفته گذشته یک‌هزار و ۷۵۲ تن حادثه دیده‌اند، گفت: از این میان ۹۰۵ تن در حوادث جاده‌ای، ۲۰۳ تن در سیل و آب‌گرفتگی، ۴۹ تن در حوادث شهری، ۳۵ تن در کوهستان، ۸ تن در حوادث دریایی و ساحلی، ۸ تن در حوادث صنعتی و کارگاهی و مابقی در سایر موارد حادثه دیده‌اند.

سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به آسیب‌دیدگی یک‌هزار و ۶۹۰ تن در حوادث هفته گذشته، گفت: از این میان ۸۵۵ تن در حوادث جاده‌ای، ۲۰۱ تن در سیل و آب‌گرفتگی، ۴۷ تن در حوادث شهری، ۳۴ تن در کوهستان، ۸ تن در حوادث صنعتی و کارگاهی، ۴ تن در حوادث دریایی و ساحلی و مابقی در سایر حوادث آسیب دیدند.

بنابر اعلام اداره‌ کل روابط‌عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر، وی به اسکان اضطراری ۵۵ تن در حوادث هفته گذشته اشاره کرد و افزود: از مجموع این حوادث ۴۷۸ تن نجات یافتند که ۳۵۲ تن به مراکز درمانی منتقل و ۱۲۶ تن سرپایی درمان شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha