مدیر کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس خراسا‌ن‌شمالی گفت: باید خیران برای حذف سقف‌های لرزان برخی مدارس در استان وارد شوند.

سلامت نیوز: مدیر کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس خراسا‌ن‌شمالی گفت: باید خیران برای حذف سقف‌های لرزان برخی مدارس در استان وارد شوند.

ابوالقاسم بابایی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان طی هفته گذشته اظهار کرد: هنوز جمع بندی کاملی از میزان تعهد خیران مدرسه ساز طی سال جاری در استان صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: هم اکنون 632 خیر حقوقی و حقیقی در استان برای مدرسه سازی فعالیت می‌کنند. این تعداد از خیران از سال 85 تاکنون در قالب برپایی چندین مورد جشنواره خیرین مدرسه ساز، 488 میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی به این نهاد در استان متعهد شده‌اند.

بابایی خاطرنشان کرد: امیدواریم با مشارکت و ورود بیش از پیش خیران به عرصه مدرسه سازی دیگر فضاهای خشتی و گلی، کانکسی و سقفی لرزان در مدارس استان مشاهده نشود.

بابایی با اشاره به وجود 60 باب آموزشگاه با 120 کلاس درس خشتی و گلی در استان، یادآور شد: برای حذف این تعداد مدرسه خشتی و گلی در استان 100 میلیارد ریال اعتبار هزینه شود.

وی با اشاره به بازدید اعضای کمیسون تحقیقات و آموزش مجلس شورای اسلامی از وضعیت مدارس استان، گفت: در این سفر قول‌ مساعد برای اختصاص اعتبار به منظور حذف این مدارس در استان داده شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha