جانشین انتظامی استان کرمانشاه از وقوع یک مورد اسید پاشی در کرمانشاه در پی اختلاف مالی بین طرفین خبر داد.

سلامت نیوز: جانشین انتظامی استان کرمانشاه از وقوع یک مورد اسید پاشی در کرمانشاه در پی اختلاف مالی بین طرفین خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا، سرهنگ کیومرث عزیزی در تشریح جزئیات این حادثه، گفت: حدود ساعت 20:30 دقیقه عصر روز گذشته از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی وقوع یک مورد اسید پاشی در حوالی چهار راه ارشاد به پلیس اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، سریعا رئیس کلانتری جهت بررسی صحت و سقم موضوع و عیادت از مصدوم احتمالی به بیمارستان امام خمینی کرمانشاه اعزام شد.

جانشین انتظامی استان کرمانشاه افزود: در تحقیقات مشخص شد جوانی 25 ساله به دلیل اسیدپاشی به بیمارستان منتقل شده که رئیس کلانتری بر بالین وی حاضر و اظهارات او را اخذ می‌کند.

وی ادامه داد: مصدوم در اظهارات خود گفت که «با شریکم که خانم است اختلاف مالی داشته و در این رابطه در محاکم قضایی دارای پرونده هستیم، چند ساعت قبل تماس گرفت و عنوان کرد، بهتر است که موضوع را به صورت مسالمت آمیز حل و فصل کنیم.»

سرهنگ عزیزی بیان کرد: مصدوم عنوان کرد در محل ملاقات حاضر شده و شریک تجاری‌ام حین سوار شدن اقدام به پاشیدن اسید به صورتم کرد و خود او هم از ناحیه هر دو دست آسیب دیده است.

این مقام انتظامی افزود: با اطلاعات به دست آمده متهم شناسایی و دستگیر و با توجه به مصدومیت جزیی جهت مداوا به مرکز درمانی اعزام شد و هم اکنون در بازداشت پلیس است.

وی تصریح کرد: این زن 50 ساله علت این اقدام خود را اختلاف حساب و اختلافات مالی عنوان کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    مرد شیشه ای – سابقه دار و تازه از زندان آزاد شده و قصد اخاذی و تهدید از زن را داشته و مرد می خواسته که بر روی زن اسید بریزد که زن به دست او ضربه میزند که اسید بر روی هر دوی آنها میریزدوپس از انتقال زن به بیمارستان خانواده وی با پلیس 110 جهت دستگیری ضارب تماس میگیرند و پرونده در حال بررسی است .