دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
کد خبر: 150014

سلامت نیوز:رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شمیرانات از رفع تصرف 5000 متر مربع از اراضی ملی با حکم قضایی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران، بیژن مقیمی با اعلام این خبر گفت: پس از مدتها پیگیری های حقوقی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شمیرانات ، سرانجام حکم رفع تصرف یک قطعه از اراضی ملی از مراجع قضایی اخذ شد.


وی افزود: صبح امروز و در راستای اجرای حکم صادره، یک قطعه زمین به مساحت 5000 متر مربع از اراضی ملی در  بخش رودبار قصران ، توسط یگان حفاظت محیط زیست شهرستان شمیرانات و با همکاری عوامل نیروی انتظامی رفع تصرف شد.


مقیمی با بیان اینکه این سی و سومین حکم صادره طی هشت ماهه گذشته بود که به اجرا در آمد، تصریح کرد: خوشبختانه امروز پس از سالها دست متخلفان از این اراضی ملی کوتاه شد و حقوق مردم به بیت المال بازگشت.


وی در پایان خاطرنشان کرد: پیگیری پرونده سایر اراضی این منطقه با توجه به حساسیت منطقه به جهت زیستگاههای حیات وحش و همچنین اکوسیستم خاص طبیعی در اولویت کاری این اداره قرار دارد که قطعا پس از حصول نتیجه، با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha