درحالی‌که تعدادی از بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی که حقوق خرداد خود را دریافت کرده‌اند از واریز نشدن مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین انتقاد دارند، یکی از مسئولان این سازمان اعلام کرد مابه‌التفاوت فروردین واریز شده‌است.

سلامت نیوز: درحالی‌که تعدادی از بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی که حقوق خرداد خود را دریافت کرده‌اند از واریز نشدن مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین انتقاد دارند، یکی از مسئولان این سازمان اعلام کرد مابه‌التفاوت فروردین واریز شده‌است.

 مدیركل مستمری‌های سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینكه بازنشستگان افزایش مزایای جانبی و همچنین افزایش حقوق خود را در فروردین‌ماه طلبكار هستند به مهر گفت: در اردیبهشت این افزایش‌ها لحاظ شده و فقط مابه‌التفاوت فروردین باقی مانده كه آن نیز در‌ماه جاری همزمان در حقوق خرداد پرداخت می‌شود. منصور آتشی افزود: در اردیبهشت زمانی مصوبه افزایش حقوق آمد كه فیش‌ها صادر شده بود و به همین دلیل در فیش اولیه افزایش مزایا نیامده است اما در فیش جداگانه‌ای مابه‌التفاوت اعمال و مجددا صادر شد.

    مابه‌‌التفاوت واریز نشده

پس از انتشار گزارشی درباره انتقاد بازنشستگان تأمین اجتماعی از خلف وعده مسئولان سازمان تأمین اجتماعی درخصوص واریز مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین، جمع دیگری از این افراد نیز واریز نشدن این مابه‌التفاوت را تأیید كردند. تعدادی از شهروندان در تماس با همشهری اعلام كردند فیش جداگانه‌ای برای معوقات حقوق فروردین‌شان صادر نشده است.گلایه اصلی آنها از تأمین اجتماعی به وعده دادن در پرداخت مطالبات در زمانی مشخص و عمل‌نكردن به این وعده است، چراكه بازنشستگان با اعتماد به این وعده‌ها برای زندگی خود برنامه‌ریزی می‌كنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عباس صادریون ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
    0 0
    بازهم خلف وعده حقوق خرداد بدون افزایش حقوق فروردین بازنشستگان پرداخت شد