سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با انتقاد از ضعف همکاری بیمه ها در حوزه سلامت گفت: اگر با افزایش تعرفه های درمانی، بیمه ها با حوزه سلامت همکاری نکنند، پرداختی از جیب مردم افزایش پیدا می کند.

سلامت نیوز: سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با انتقاد از ضعف همکاری بیمه ها در حوزه سلامت گفت: اگر با افزایش تعرفه های درمانی، بیمه ها با حوزه سلامت همکاری نکنند، پرداختی از جیب مردم افزایش پیدا می کند.

محمدحسین قربانی در گفت و گو با پانا، با بیان این مطلب اظهار داشت: در سال جاری تعرفه های درمانی 15 درصد افزایش یافت که با توجه به ابلاغ کتاب تعرفه گذاری در سال گذشته، انتظار می رفت تعرفه ها کمتر از این میزان افزایش یابد.


این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: حمایت بیمه ها و همکاری سازمان های بیمه گر با مراکز درمانی و بیماران بسیار اهمیت دارد چرا که در صورت نبود حمایت ها، بار افزایش مالی بر دوش بیماران می افتد.


وی افزود: موضوع تعرفه گذاری در حوزه سلامت هر سال محل انتقادهای بسیاری می شود و آنها که تعرفه را قبول ندارند به دریافت های غیر مجاز از بیمار روی می آورند و آن ها که قانون را اجرا می کنند هر سال انتظار می کشند که تعرفه سال بعد بهتر از امسال شود.


سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: متاسفانه نظام تعرفه گذاری سلامت کشور به نقطه ثابتی نرسیده است و به این دلیل با مشکل مواجه هستیم که می طلبد با سیاستی واحد آن را حل کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha