نایب رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس از پیگیری این فراکسیون برای مشخص شدن آثار مخرب پارازیت ها بر سلامت خبر داد.

سلامت نیوز:نایب رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس از پیگیری این فراکسیون برای مشخص شدن آثار مخرب پارازیت ها بر سلامت خبر داد.

مهرداد بائوج لاهوتی در گفت و گو با پانا، با اشاره به اهمیت موضوع پارازیت ها اظهار داشت: در برخی کشورهای دنیا حساسیتی نسبت به پارازیت ها وجود ندارد و در برخی کشورهای دیگر نیز جرایمی برای آن در نظر گرفته اند اما در کشور ما هنوز این مساله به طور علمی مشخص نشده است.


این نماینده مجلس گفت: یکی از نمایندگانی که در نطق پیش از دستور مجلس به موضوع پارازیت ها پرداخت بنده بودم که در نطق خود از رئیس جمهور درخواست کردم تا این موضوع را در شورای امنیت ملی مطرح کرده و مورد بررسی قرار دهد.


وی اضافه کرد: البته مساله پارازیت ‌ها در جلسات فراکسیون محیط زیست به صورت کارشناسی و به تفصیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت. حفظ منافع ملی مهم است اما شورای عالی امنیت ملی و دولت باید توجه داشته باشند که سلامتی مردم نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.


نایب رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس ادامه داد: نکته ای که بحث است بر روی ناباروری است که با سیاست های جمعیتی تناقض دارد که این مساله باید اثبات شود. به دنبال این هستیم که مشخص شود پارازیت ها به چه میزان برای سلامتی مردم مضر است.


وی با بیان اینکه در فراکسیون محیط زیست مجلس به شدت پیگیر موضوع پارازیت ها هستیم، گفت: در رابطه با پارازیت ها و آثار مخرب آن ها نگاه های متفاوتی وجود دارد، ما به شدت مشغول بررسی هستیم و عده ای نیز مکلف شدند میزان و آثار آن را مشخص کنند. که آثار مخرب آن را بتوانیم مشخص کنیم اما تا جمع بندی نهایی این کار طولانی می شود.




برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha