به مناسبت فرا رسیدن سی امین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و آغاز ایام الله دهه مبارک فجر، طرح توزیع رایگان دستگاه تست قند خون در این ایام برای بیماران دیابتی و عموم هموطنان و علاقه مندان به اجرا در می آید.

این طرح توسط شرکت تجهیز پرتو ایرانیان با مشارکت و همکاری انجمن دیابت ایران و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مساعدت شرکت پست جمهوری اسلامی ایران برای بیماران دیابتی و عموم هموطنان و علاقمندان اجرا می شود.

طرح  ملی و بزرگ توزیع تست قند خون در جهت بزرگداشت آیینهای انقلاب اسلامی و کمک به جمعیت هفت میلیون نفری ایرانی که دچار عارضه دیابت هستند در سراسر کشور و مراکز استانها، شهرستانها و حتی روستاهای دور افتاده انجام می پذیرد.

از مزیتهای این طرح می توان به دسترسی آسان و سریع به دستگاههای تست قند خون با استانداردهای جهانی و داخلی، حذف هزینه های ایاب و ذهاب و مشکلات ناشی از آن برای بیمارانی که به طور متوسط سنی بالای 55 سال دارند، عرضه مستقیم در شهرهای کوچک و یا روستاهای دور افتاده، عرضه محصولات شرکت در طول مسیرهای راهپیمایی در شهر تهران، جلوگیری از عرضه نامناسب و سود جویانه و غیر فنی و غیر علمی دستگاه توسط برخی از افراد و شرکتهای سودجو اشاره کرد.

از مشخصات فنی دستگاه می توان به استانداردهای FDA آمریکا،  CE اروپا، تاییدیه آزمایشگاه رفرانس ایران و انجمن دیابت اشاره کرد که در آن از مزیتهایی همچون قابلیت تست حتی با خون بسیار کم، پردازش سریع اطلاعات در "6 ثانیه"، عدم نیاز به وارد کردن کد، داشتن پرتاب کننده نوار برای پرتاب نوار بعد از اندازه گیری به جهت ممانعت از آلودگی دست به خون و انتقال بیماریهایی نظیر ایدز و هپاتیت، 300 حافظه با میانگین روزانه، هفتگی و ماهیانه برخوردار است.

از خاصیتهای مهم دستگاه تست قند خون داشتن خاصیت AST است به این معنی که امکان استفاده از سایر نقاط بدن برای خون گیری غیر از نوک انگشتان فراهم شده است و امکان تشخیص تاریخ گذشته، معیوب یا مستعمل بودن نوار تست قند خون توسط دستگاه، گارانتی مادام العمر، و خدمات پس از فروش گسترده در سراسر ایران از دیگر مزایای این دستگاه است.

شرایط عضویت در طرح طبق جدول زیر می باشد که ردیف یک آن برای عموم علاقه مندان ویژه دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و ردیف دو آن مخصوص اعضای انجمن دیابت در نظر گرفته شده است.

ردیف شرح قیمت واقعی تخفیف قیمت ویژه دهه فجر با اعمال تخفیف
1 1 دستگاه+ 50 عدد نوار 55800 تومان 37000 تومان 18800 تومان
2 1 دستگاه+110 عدد نوار(مخصوص اعضا انجمن دیابت) 77800 تومان 43800 تومان 34000 تومان

اعضای این طرح، هر بسته نوار چاپی 50 تایی تست قند خون را در سراسر ایران به مبلغ 16000 تومان با هزینه حمل رایگان دریافت می کنند و چنانچه مشترکان طرح از20000 نفر بیشتر شود، نوار مربوطه با تحویل رایگان در سراسر ایران اسلامی 14500 تومان خواهد بود.

طی قراردادی که با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران بسته شده است، شرکت پست محصولات این شرکت را از طریق پست پیشتاز به سراسر ایران ارسال و وجه را در جلوی درب منازل به هنگام تحویل دریافت می کند.

عموم مردم در صورت تمایل می توانند آمادگی خود را برای ثبت نام تلفنی از طریق شماره 44144131-021 و یا برای ثبت نام حضوری با مراجعه به آدرس تقاطع حکیم و تعاون، خیابان دوم غربی، شماره 22 به این شرکت اعلام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • بهناز ولی پور ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    باسلام و خسته نباشید لطفا تلفن خود را ایمیل کنید یا تلفن نماینده محصولات خودتان در اصفهان را بفرستید باتشکر