مهلت ثبت نام اینترنتی در بیست وسومین دوره پذیرش دستیار رشته های تخصصی دندانپزشکی فردا 17 بهمن ماه به پایان می رسد.

مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت اعلام کرد : مهلت ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی از روز 5 بهمن آغاز شده در روز 17 بهمن پایان می یابد.

بر اساس اعلام این مرکز تاکنون یک هزار و 300 نفر در این آزمون با مراجعه به آدرسهای http://sanjesh.mohme.gov.ir و http://dme.hbi.ir/cgme و http://dme.hbi.ir/sanjesh به صورت اینترنتی ثبت نام کرده اند.

آزمون دستیاری دندانپزشکی راس ساعت 9 صبح روز پنج شنبه 10 اردیبهشت ماه 88 به طور همزمان در شهرهای اصفهان، بابل، تبریز، تهران، شیراز، کرمان، مشهد و همدان برگزار می شود.

پیش از این دکتر اکبر فاضل دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی در گفتگو با مهر یادآور شده بود: مراکز پذیرش دستیار دندانپزشکی در سال آینده افزایش یافته است. علاوه بر 11 دانشکده دندانپزشکی دانشگاه های علوم پزشکی، 3 مرکز دانشگاه آزاد واحد تهران، دانشگاه آزاد واحد خوراسگان و دانشگاه شاهد نیز به پذیرش دستیار دندانپزشکی می پردازند.

وی خاطرنشان کرد: کلیه داوطلبان اعم از متقاضیان تعهد عام، سهمیه تعهد خاص (متقاضیان بومی)، سهمیه رزمندگان و ایثارگران، سهمیه مربیان و واجدین شرایط استعدادهای درخشان از تاریخ 18 تا 23 بهمن ماه نیز فرصت دارند که با مراجعه به سایت اینترنتی مطابق راهنمای ارسال مدارک، مدارک مورد نیاز را ارسال کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha