در جلسه علنی شورای شهر پرویز سروری رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر از نبود زیرساخت های لازم در مراکز معاینه فنی انتقاد کرد و غلامرضا انصاری عضو کمیسیون حقوقی پیشنهاد رایگان شدن معاینه فنی خودروها را ارائه داد.

سلامت نیوز: در جلسه علنی شورای شهر پرویز سروری رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر از نبود زیرساخت های لازم در مراکز معاینه فنی انتقاد کرد و غلامرضا انصاری عضو کمیسیون حقوقی پیشنهاد رایگان شدن معاینه فنی خودروها را ارائه داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، پرویز سروی در یکصد و پنجاه و هشتمین جلسه علنی از چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی لایحه « سازوکار نظارت و کنترل برگه معاینه فنی خودروها و برخورد با خودروهای متخلف در شهر تهران» از نبود زیرساخت‌های لازم در مراکز معاینه فنی انتقاد کرد.

وی با ابراز تاسف از این که برخی از مصوبه‌ها چیزی جز کسب درآمد برای این مراکز نداشته است، گفت: باید هرچه سریعتر وضعیت این مصوبه‌ها مشخص شود.

مراکز معاینه فنی وضعیت مشخصی ندارند

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران با بیان این که مراکز معاینه فنی وضعیت مشخصی ندارند، اظهار کرد: وسائل نقلیه تنها با یک برچسب از این مرکز خارج می‌شود و این موضوع نمی‌تواند به معنی معاینه فنی قطعی خودروها باشد.

سروری در خاتمه گفت: برخی افراد بدون حضور در مراکز معاینه فنی و با پرداخت مبلغی برچسب‌ معاینه فنی را دریافت می‌کنند.

حجم مراکز معاینه فنی خودروها در تهران کفایت نمی‌کند

در ادامه غلامرضا انصاری عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورا با تاکید بر این که معاینه فنی در آلودگی هوا و سلامت مردم اثرگذار است، گفت: تعداد مراکز معاینه فنی خودروها در تهران کفایت نمی‌کند.

وی در خاتمه با انتقاد از این که بخش خصوصی تعهدات خود را در خصوص معاینه فنی عملی نمی‌کند، عنوان کرد: پیشنهاد می‌کنم معاینه فنی خودروها رایگان شود و شهرداری نیز مردم را تشویق کند که از مراکز معاینه فنی استفاده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha