دکتر حسن هاشمی در مراسم افتتاح بیمارستان 184 تختخوابی مسجدسلیمان برگزار شد؛ اظهار کرد: این بیمارستان پروژه بسیار خوبی است که از سوی وزارت راه و شهرسازی به طور مناسب تحویل داده شد و امید است که سایر پروژه ها نیز از سوی این مجموعه به همین صورت ساخته و تحویل شود.

افتتاح بیمارستان 184 تختخوابی مسجدسلیمان توسط وزیر بهداشت

سلامت نیوز: وزیر بهداشت گفت: بهره‌مندی مردم از خدمات درمانی مناسب حق آنها است و لازمه ادامه ارایه این خدمات، همدلی و همزبانی بین دولت و ملت است.

دکتر حسن هاشمی در مراسم افتتاح بیمارستان 184 تختخوابی مسجدسلیمان برگزار شد؛ اظهار کرد: این بیمارستان پروژه بسیار خوبی است که از سوی وزارت راه و شهرسازی به طور مناسب تحویل داده شد و امید است که سایر پروژه ها نیز از سوی این مجموعه به همین صورت ساخته و تحویل شود.

 

وی افزود: در اهواز نیز امیدوار بودیم که حداقل بیمارستان ابوذر به زودی ساخته شود اما هنوز یک آجر روی آجر گذاشته نشده است، البته بنیاد مستضعفان قول ساخت این بیمارستان را داده بود.

 

وزیر بهداشت گفت: بخشی از تلاشهایی که از سوی دولت صورت می گیرد در جهت آرامش در کشور و حفظ اقتدار در روابط بین المللی است، البته گاهی اوقات ناکارآمدی‌ها موجب می شود که همه مردم از این موهبتهای موجود در کشور به طور کامل بهره مند نشوند.

 

هاشمی به شخصیت امام خمینی (ره) در توجه به محرومان و مستضعفین اشاره کرد و ادامه داد: بهره‌مندی مردم از خدمات درمانی مناسب حق آنها است. اگر در گذشته از پزشکان هندی و پاکستانی در حوزه درمان استفاده می شد اکنون فرزندان این مرز و بوم به مردم خدمت می کنند. البته لازمه ادامه ارایه این خدمات، همدلی و همزبانی بین دولت و ملت است.

 

وی اظهار کرد: یکی از مشکلات مهم دولت، تامین منابع مالی است اما ریاست جمهوری تمام انرژی خود را برای به حرکت در آوردن سریع چرخ اقتصاد به کار گرفته است و بدون تردید اولین اولویت دولت، اقتصاد و اشتغال است. ما یاد گرفته ایم وقتی به هم می رسیم از هم تعریف و تمجید کنیم ولی وقتی مرحله عمل فرا می رسد می بینیم بعضیها جا می زنند. لذا انتظار این است که همه به دولت کمک کنند و دولت نیز خود را خادم ملت می داند.

 

وزیر بهداشت افزود: علاوه بر لزوم محرومیت زدایی در مناطق مختلف کشور، لازم است قشر جوان که بسیار مورد توجه امام خمینی (ره) بودند، اکنون نیز مورد توجه قرار گیرد.

 

وی عنوان کرد: جوانان انرژی متراکمی دارند و قطعا با به کارگیری نیروی جوان، چرخ اقتصاد کشور نیز با سرعت بیشتری به حرکت در می آید و نرخ بیکاری کاهش می یابد.

 

هاشمی در ادامه به طرح ایجاد مرکز آموزش عالی سلامت در مسجدسلیمان اشاره کرد و گفت: امیدواریم با راه اندازی این مجموعه، جذب دانشجو و جذب نیروهای متخصص در مسجدسلیمان توسعه یابد.

 

وی بیان کرد: بیمارستان جدید 22 بهمن مسجدسلیمان تحت عنوان بیمارستان مسجدسلیمان تغییر نام خواهد داد و مرکز قبلی به یک مرکز بهداشتی و درمانی با همان نام 22 بهمن به فعالیت خود ادامه خواهد داد. در بیمارستان مسجدسلیمان اعمال جراحی اصلی انجام خواهد شد و بدین ترتیب نه تنها بیماران این شهرستان برای درمان به مرکز استان و یا شهرستان‌های دیگر مراجعه نخواهند کرد بلکه در همین بیمارستان، روند درمانی خود را خواهند گذراند. در خصوص تامین آمبولانس مورد نیاز نیز اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha